خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
امام‌ جمعه رودسر:

تحریم های جدید برجام را نقض کرده است

امام جمعه رودسر گفت: ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده ولی آمریکا با تحریم‌های جدید روح برجام را نقض کرده است.

تحریم های جدید برجام را نقض کرده است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رودسر، نماز جمعه را میعادگاه وحدت، یکدلی، انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی خواند و اظهار داشت: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده که باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران افزود: ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده ولی آمریکا با تحریم‌های جدید روح برجام را نقض و ثابت کرده که قابل‌اعتماد نیست.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه ملت ایران مانند گذشته از مشکلات عبور خواهند کرد، گفت: انشاءالله با تکیه به توان داخلی و در زیر پرچم ولایت و با روحیه انقلابی و وحدت ملت و مسئولان این تحریم‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت و به رشد اقتصادی و توسعه کشور دست می‌یابیم.

امام‌ جمعه رودسر یکی از دغدغه‌های رهبر معظم را معیشت مردم خواند و تصریح کرد: امیدواریم دولت کابینه‌ای را انتخاب کند که کارآمد، متخصص، مؤمن، انقلابی، مقید و متعهد باشد تا در مقابل دشمنان نهراسد و از حقوق ملت دفاع کند و این خواسته مردم است.

وی با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در دانشگاه تهران گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر و فرمانده قرارگاه امام‌جمعه آن شهر است.

روحانی از اقامه ۸۵۰ نماز جمعه در سراسر کشور خبر داد و افزود: نماز جمعه مهم‌ترین سنگر انقلاب اسلامی و پشتوانه نظام است.

وی نماز جمعه را میعادگاه وحدت، یکدلی، انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی خواند و تصریح کرد: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده که باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

امام‌ جمعه رودسر نماز جمعه را در گسترش تقوا و روح دینی در مردم مؤثر دانست و افزود: این قدرت سیاسی و عبادی جهان اسلام دشمنان و منافقان را مأیوس کرده و وحشت را در دل آنان می‌افکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه