خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
امام جمعه املش:

از مجلس انتظار مقابله به مثل با تحریم های جدید آمریکا داریم

امام جمعه املش ضمن محکوم کردن تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: ما مقابله به مثل جدی را از مجلس شورای اسلامی خواستاریم.

از مجلس انتظار مقابله به مثل با تحریم های جدید آمریکا داریم

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری امام جمعه املش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مصوبه اخیر مجلس آمریکا برای تحریم های جدی تر و بیشتر ایران، برای دولت آمریکا الزام آور است و این امر برای ما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بهترین راه برای مقابله با این قانون مجلس آمریکا را مقابله مثل اعلام کرد و افزود: یکی از اشتباهات و ایرادات فاحش متن برجام این است که ایران در هیچ شرایطی حق اعتراض و شکایت را ندارد.

امام جمعه املش گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب برجام به حدی عجله کرد که حتی به کمسیون های مربوطه هم توجه نشد؛ اکنون ما انتظار مقابله به مثل در برابر آمریکا از مجلس داریم و این مطالبه‌ی ما به حق و منطقی است.

صفری ادامه داد: ما در کشور خویش نقدینگی، منابع طبیعی به ویژه زیرزمینی و نیروی انسانی فراوانی داریم که اگر به ظرفیت داخل کشور خوب توجه شود به آسانی می توان از آن بهره های فراوان برد بدون آن که دست گدایی بسوی کسی دراز کنیم.

امام جمعه املش گفت: امروز بیش از هر چیز به وحدت نیاز داریم و دیدار اخیر سران سپاه با رئیس جمهور یکی از بهترین حرکت هایی بود که انجام شد، حاشیه سازی برای کشور سمّ است و اختلافات را نباید به کف اجتماع و درون جامعه برد.

وی افزود: باید نمایندگان مجلس و کارگزاران دولت به منابع داخلی بیشتر توجه کنند از استاندار و نمایندگان مناطق چایخیز می خواهیم که نسبت به پرداخت مطالبات چایکاران بیشتر دقت کنند و نمایندگان باید قانونی را وضع کنند که دریافت مطالبات مردم از راه قانونی به آسانی انجام شود.

امام جمعه املش به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در سال ۵۸ در تهران به امامت مرحوم آیت ا… طالقانی اشاره کرد و گفت: باید از نماز جمعه خوب صیانت شود و یکی از راه های صیانت از آن شرکت و حضور خانوادگی و تشویق دیگران به شرکت در آن است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه