مصاحبه آتشین مسلمان و طارمی علیه باشگاه!

محسن مسلمان و مهدی طارمی ۲ بازیکن کلیدی این فصل سرخپوشان در پایان مسابقه مقابل فولاد به شرایط مالی و وضعیت قراردادهایشان اعتراض تندی کردند.

مصاحبه آتشین مسلمان و طارمی علیه باشگاه!

به گزارش ۸دی، محسن مسلمان درباره بازی گفت: شرمنده هوادارانی که آمده بودند نشدیم و خدا را شکر ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. بازی درگیرانه بود که این به خاطر شرایط فوتبال است.

این هافبک پرسپولیس درباره مجادله ای که در روزهای گذشته با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته گفت: من فقط برای همین موضوع آمده ام که صحبت کنم. آن کسی که از طرف باشگاه پرسپولیس چنین مصاحبه ای درباره من و مهدی کرده است، وجود داشته باشد بیایید رو در رو حرف بزند. عملکرد ما دراین دو سال مشخص است. مردم دیده اند، شما هم دیده اید و نظرسنجی ها هم مشخص است. من خودم فکر می کنم در این دو سال بهترین بازی هایم را انجام داده ام و مهدی هم آقای گل بوده است. من نمی دانم یک روز قبل از بازی فولاد چرااین آدم باید بیاید بگوید من و مهدی تیم را به هم می زنیم. اگر من و مهدی این کار را می کنیم پس این عملکرد ما چیست؟ پس آدمی که می آید و این حرف ها را می زند آدم بی وجودی است که اینطور در مورد سرمربی و دو بازیکن تیمش قضاوت می کند.چرا این حرف ها را رو در رو و در تمرین به خودمان نمی زنند.
مهدی طارمی در ادامه این گفت و گوی دو نفره در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: وضعیت پرسپولیس که خوب است، بازی را دیدید. ۲ تا زدیم، بازی قبلی هم خیلی خوب بودیم. بحث بازی و تمرین ما از این حاشیه جداست. اگر بد تمرین کنیم مربی هست و به ما می گوید به شما هم خواهد گفت پس باشگاه دنبال این نباشد که ما را خراب کند. این چه نفعی برای باشگاه دارد؟ الاهلی دارد تلاش می کند بیاید در ۴ تای آسیا و ما داریم با این ها دعوا می کنیم. مگر ما در این دو سال تیم را به هم زدیم که الان بخواهیم این کار را بکنیم؟
مسلمان سپس رشته حرف ها را در دست گرفت گفت: همه این داستان ها به خاطر این است که ما درباره پول هایمان حرف می زنیم . البته هیچ حاشیه ای هم برای پرسپولیس ایجاد نخواهیم کرد.
حرف طارمی هم این بود: شما اگر خودتان ۲ ماه حقوق نگیرید دیگر نمی روید درباره فوتبال حرف بزنید. ما دو سال سکوت کرده ایم و همیشه گفتیم فلانی خوب است. حمایت هم کردیم، نتیجه اش را دیدیم و با همدلی قهرمان شدیم ولی ما هم یک طاقتی داریم هر کاری می کنیم باشگاه می گوید جریمه، هرچه می شود می گویند جریمه، پول که به ما نمی دهند فقط می گویند جریمه. من به آقای برانکو هم گفته ام که تمرین خودم را می کنم و آماده خواهم بود و یک لحظه غیر از این احساس کرد که ما داریم کم کاری می کنیم تذکر بدهد. اما ایشان خودش علنا گفت که ما داریم خوب تمرین می کنیم. نتیجه اش را امروز دیدیم که تیم حریف یک موقعیت گل نداشت. پس ما باید بازیکنان خوبی باشیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا می داند چه کسی این صحبت ها را به زبان آورده یا نه گفت: ما اسم کسی را نمی آوریم اما آمده ایم اینجا تا در این باره صحبت کنیم.
این دو بازیکن که موضع تقریبا ثابتی نسبت به شرایط دارند، این بار در پاسخ به سوال خبرنگاران به ثابت بودن مبلغ قراردادشان اشاره کردند. در این بین مهدی طارمی گفت: استقلالی ها یک میلیارد و پانصد قرارداد می بندند ما باشگاه ما می گوید بیش از یک میلیارد نمی تواند بدهد و بقیه قراردادمان را آپشن می بندد. ما گفتیم چشم همین کار را بکنید اما به شرطی که پولمان را بدهند. ما قهرمان می شویم، با آپشن می گویند قراردادمان یک میلیارد و اندی اما پولمان را نمی دهند. قهرمان نشویم می گویند لیاقت تان همین قدر است، قهرمان هم بشویم می گویند همین است. من نمی دانم چه فرقی دارد.
در این لحظه محسن مسلمان در این باره گفت: بعد هم که این مصاحبه پخش بشود ما صددرصد جریمه می شویم.
این دو در پاسخ به این سوال که راه حل چیست گفتند: راه حل جریمه است!
مسلمان هم در پایان گفت: ما داریم برای خیریه بازی می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه