امام جمعه فومن:

انفعال دستگاه دیپلماسی ایران قابل بخشش نیست

حجت الاسلام والمسلمین صفوی امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فومن گفت: انفعال دستگاه دیپلماسی ایران قابل بخشش نیست.

انفعال دستگاه دیپلماسی ایران قابل بخشش نیست

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر صفوی امام جمعه فومن ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فومن گفت: خداوند وعده داده است که زمین را پر از عدل و داد کند و آنهائی که ایمان آورده اند خلیفه الله بشوند و این وعده محقق نمی شود مگر به دست حضرت ولی عصر(عج) که ان شاءالله با قیام خود عالم را پر از عدل کند.

امام جمعه فومن با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه در حالی که فراموش شده بود با انقلاب اسلامی مجدد شیعه امام خمینی(ره) و با امامت مجاهد نستوه آیت الله طالقانی در تهران و سایر شهرستان ها به دستور امام خمینی(ره) اقامه شد.

حجت الاسلام و المسلمین صفوی در رابطه با مستضعفان جامعه بیان داشت: امام خمینی(ره) در رابطه با مستضعفان دو اقدام اساسی داشت که اول تشکیل نهاد هایی چون کمیته امداد و جهادسازندگی که برای خدمت به محرومان تلاش کنند و در سطح دنیا انقلاب اسلامی مستضعفان را باید در حمایت خویش قرار دهد.

امام جمعه فومن تصریح کرد: مکه مکرمه میزبان اجتماع بزرگ مسلمانان و مستضعفان جهان است اما متاسفانه این مرکز جهانی در حیطه صهیونیست ها و دست نشانده های استکبار جهانی است لذا نمی شود از ظرفیت های این اجتماع بزرگ بهره برد لذا ان شاءالله با ظهور و حضور امام زمان(عج) از این ظرفیت عظیم بشود استفاده کرد.

وی در خطبه دوم با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین اظهار کرد: مسئولین شهرستان هفته گذشته در مصلی جدید نماز جمعه حضور پیدا کردند و قول دادند تا همه دست به دست بدهند تا کمک کنیم بزودی مصلی جدید نماز جمعه فومن افتتاح گردد.

امام جمعه فومن در رابطه با مسئله فلسطین تاکید کرد: فلسطین پاره تن اسلام است و تا زمانی که این قسمت از جغرافیای اسلام در دست غده سرطانی اسرائیل باشد آلام مردم آزاده آرام نمی گیرد لذا ان شاءالله بزودی شاهد نابودی این رژیم باشیم.

وی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا بیان کرد: دیگر آمریکا تا کجا باید ما را تحریم کند که ما بگوئیم برجام نقص شده است لذا انفعال دستگاه دیپلماسی ایران قابل بخشش نیست و باید با قدرت در مقابل این موارد نقض برجام اقدام کرد.

امام جمعه فومن در رابطه با دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهور در هفته گذشته اظهار کرد: این فرماندهان سردارانی مظلوم هستند که در عرصه نظامی در خارج از مرزهای ایران مشغول خدمت هستند و ان شاءالله در عرصه فرهنگی هم بتوانیم از خدمات این بزرگان استفاده کنیم.

وی با اشاره به شهادت مرحوم شیخ فضل الله نوری تاکید کرد: شیخ فضل الله نوری قربانی تحریف تاریخ است و در مسیر شرع مقدس به شهادت رسید و وقتی از سفارت روسیه به او پیشنهاد کردند تحت پوشش سفارت روسیه قرار بگیرد وی اینگونه پاسخ داد که عمری را تحت پرچم امام حسین (ع) بوده ام و اکنون چگونه در پناه پرچم کفر قرار بگیرم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه