کوتاه نوشت؛

در رانت خواری چپ و راست وجود ندارد

اگر سوال از کجا آوردی را در مورد همه آقازاده ها در تمام جناحها و مقامات به ظاهر فرا جناحی تعمیم بدهیم راز فلاکت اکثر مردم را در می یابیم.

در رانت خواری چپ و راست وجود ندارد

به گزارش ۸دی، محمد آقازاده در مکتوبات نوشت:

?نمی دانستم همسر آزاده نامدار پسر رحیم عبادی است که در دهه شصت معاون تربیتی آموزش و پرورش آموزش و پرورش تهران بود و مسئول بود که دانش آموزان اسلامی تربیت بشوند و کار امور تربیتی ها تا شتشوی مغزی پیش می رفت . بعد ها مسئول سازمان جوانان و مشاور خاتمی در دوران ریاست جمهوری اش شد.اصلا قصد ندارم که در مورد زندگی خصوصی این زوج و یا ریاکاری نهفته در این عمل بنویسم که کار از این حرفها گذشته است .

?ولی پرسش اصلی من این است در حالی که مردم به نان شب شان محتاچ اند این آقازاده های محترم چطور تعطیلات تابستانی را به سوئیس می روند، چطور ویزا می گیرند و از چه راهی هزینه اش را تامین می کنند و لابد بقیه زندگی شان متناسب با این سفر رفتن تنظیم شده است . یعنی شیک و اشرافی.

?اگر سوال از کجا آوردی را در مورد همه آقازاده ها در تمام جناحها و مقامات به ظاهر فرا جناحی تعمیم بدهیم راز فلاکت اکثر مردم را در می یابیم ، در رانت خواری بین چپ و راست و اصلاح طلب و اصول گرا تفاوتی وجود ندارد و این روزها این شعر حافظ مدام بسراغم می آید که چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه