خبرنگار: ابوالفضل شکری
نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در رودسر:

راهبرد امروز آمریکا علیه ایران اقتصادی و روانی است

نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز امروز دست به دامن فشار اقتصادی و روانی علیه ایران شده است اما این راهبرد نیز موجب انسجام و وحدت ملی در کشور خواهد شد.

راهبرد امروز آمریکا علیه ایران اقتصادی و روانی است

به گزارش ۸دی، سید محمدحسن ابوترافی فرد عصر امروز در مراسم چهلم شهادت سرباز امام زمان (عج) بسیجی شهید حسن عشوری در ماچیان رودسر اظهار داشت: انضباط و امنیت اجتماعی، حیات سیاسی و اقتصادی مرهون نظام سیاسی و رهبری و مدیریت است و اگر نظام سیاسی اقتدار داشت و رهبری و مدیریت صالحی آن جامعه را هدایت کرد آن جامعه زنده خواهد بود.

وی افزود: بدون یک نظام سیاسی مورد قبول مردم و با رهبری و مدیریت صالح هیچ ملتی زنده نمی ماند. امام هشتم (ع) می فرماید مردم! دین شما مرهون یک نظام سیاسی کارآمد و مقتدر و رهبری صالح است. دنیای شما هم مرهون چنین نظامی است. اگر نظام سیاسی مورد قبول با رهبری صالح شکل نگیرد دین و دنیا مردم مورد خطر خواهد بود.

ابوترابی فرد با طرح این سوال که چرا در گذشته در منطقه از ایران به عنوان ژاندارم مدافع منافع آمریکا یاد می کردند گفت: چرا از ایران به عنوان مدافع رژیم صهیونیستی نام می‌بردند؟ چرا ایران را با حضور مستشاران آمریکایی می‌شناختند که در ایران هر جنایتی را مرتکب می‌شدند دستگاه قضایی ایران اجازه محاکمه آنها را نداشتند. چون رهبری صالح و مقتدری در این کشور وجود نداشت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما برای دین و دنیای خود نیازمند به نظام سیاسی مقتدر هستیم و این سخن قرآن و پیامبر (ص) است. اولین گام رسول مکرم اسلام در مدینه تشکیل حکومت و نظام سیاسی اسلام با رهبری خودشان بود. با این نظام سیاسی با کفار مکه جنگیدند و در جنگ احزاب پیروز شدند و بعدها با همین نظام سیاسی اسلام، دنیا را فتح کرد.

وی افزود: اسلام برای تأمین منافع ملت اسلام دستور و برنامه دارد. علما و محدثین شیعه و سنی در کتاب‌های خود بصورت متواتر روایت «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَیْتَهً جاهِلِیَّهً» را نقل کرداند که بر اساس آن باید امام زمان خود را بشناسید. با رهبری صالح مسیر اقتدار و عزت جامعه را هموار کنید. آنچه که در انقلاب اسلامی رخ داد شکل‌گیری یک نظام مردمی و اسلامی با الهام از آموزه های دینی و انتخاب رهبری صالح برای ملت ایران و اسلام بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت امینیی شرایط منطقه و اختلاف افکنی‌ها و جنگ در کشورهای اسلامی گفت: دشمن می‌خواهد تا مذاهب و ملت اسلامی را برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی رو در روی هم قرار دهد. آمریکا اگر بخواهد رژیم صهیونیستی امن باشد باید در مصر برادران مسلمان ما از اریکه قدرت به پایین بیایند و به زندان بروند و دست ناپاکی مسلمانان را قتل عام و کشتار کند.

وی ادامه داد: آمریکا اگر بخواهد رژیم صهیونیستی امن باشد باید حزب الله سرکوب شود و لبنان را صهیونیست‌ها در قبضه خود بگیرند و مسلمان در سوریه و عراق رو در روی هم قرار بگیرند و مسلمانان یکدیگر را قتل عام کنند تا صهیونیست‌ها با قدرت در امنیت باشند. این نقشه راه آمریکا در منطقه است و متأسفانه مزدوران آنها در منطقه از این نقشه حمایت می‌کنند.

ابوترابی فرد با اشاره به وحدت موجود بین شیعه و سنی در ایران و در شهرستان رودسر گفت: مجلس شورای اسلامی امروز نماد حضور همه اقوام، مذاهب و ادیان است و این به دلیل حاکمیت رهبری صالح است. در کشوری که رهبری صالح حکومت کند شاهد وحدت و یکپارچگی و اقتدار ملت خواهیم بود.

نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قراداد ننگین ترکمنچای اظهار کرد: در همان زمان هم ملت مقتدر ایران حضور داشتند اما رهبری و مدیریت صالح وجود نداشت و این قرارداد بر ملت تحمیل شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد خاک ایران در دوران قاجار از کشور جدا شد گفت: با وجود همین مردم مقتدر اما تنها به دلیل حاکم بودن مدیریت و رهبر ناصالح ۵۰ درصد خاک کشور جدا شد اما در جنگ تحمیلی با وجود اینکه همه دنیا در پشت سر رژیم بعث عراق بودند یک سانتی متر مربع از خاک کشور در زیر چکمه مزدوران آمریکا باقی بماند چون ایران کشور امام و امت و ملتی وفادار با رهبری و مدیریتی صالح بود.

ابوترابی فرد حزب الله لبنان، یمن و نظام سیاسی عراق را بازوی قدرت‌مند اسلام در منطقه عنوان کرد و گفت: این بازوان قدرتمند باعث شده است که آمریکا جرئت تهدید نظامی علیه ایران نداشته باشد.

وی راهبرد فعلی آمریکا علیه ایران را روانی و اقتصادی دانست و افزود: راهبرد روانی و اقتصادی آمریکا علیه ایران از آغاز انقلاب در کنار راهبرد نظامی، امنیتی، جاسوسی و … ایفای نقش کرده است اما امروز راهبردهای دیگر رنگ باخته است و آنها دست به دامن فشار اقتصادی و روانی شده اند و این راهبرد نیز امروز موجب انسجام و وحدت ملی برای رویایی در برابر زیاده خواهی دولت آمریکا خواهد شد.

نائب ریئس سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ایران به عنون قدرت آفریننده امنیت و آفریننده قدرت و متحدی مقتدر برای مبارزه با جریان های تفکیری و تروریستی برای ملت های منطقه شناخته می شود و در همین مقطع زمانی آمریکا به عنوان منبع تهدید امنیتی مطرح است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه