ورزشی؛

تیم فوتبال مقاومت آستارا در یک قدمی صعود به لیگ برتر امیدهای کشور

تیم فوتبال مقاومت آستارا با پیروزی برابر الماس اسالم تالش، در یک قدمی صعود به لیگ برتر امیدهای کشور قرار گرفت.

تیم فوتبال مقاومت آستارا در یک قدمی صعود به لیگ برتر امیدهای کشور

به گزارش ۸دی، تیم مقاومت آستارا روز چهارشنبه در ورزشگاه پوریای ولی تالش با نتیجه سه بر دو ، الماس اسالم را شکست داد.
در نیمه نخست این دیدار تیم الماس اسالم تالش با بازی تهاجمی توانست با نتیجه دو بر یک پیروز شود ولی سرمربی تیم مقاومت آستارا با انجام ۲ تعویض بموقع، توانست تیم را از حالت تدافعی خارج کند و ۲ گل را در ۲۵ دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند.
در این بازی، امیر موسوی در دقیقه ۳۷، محمد نیازپور در دقیقه ۶۵ و دانیال مهدی پور در دقیقه ۹۲ برای تیم آستارا و عرفان شمخالی در دقایق ۱۲ و ۴۴ برای تیم اسالم تالش گلزنی کردند.
قضاوت این دیدار حساس بر عهده کمیل غلامی، مرتضی کاظمیان و امیر ستوده از داوران ملی کشورمان بود.
تیم مقاومت آستارا با دو پیروزی و یک مساوی، در رده نخست جدول لیگ برتر امیدهای استان گیلان قرار دارد و تیم های سپدرود رشت و الماس اسالم در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
تیم مقاومت آستارا در بازی بعدی خود ، هشتم مردادماه میزبان سپیدرود رشت است و در صورت پیروزی به لیگ برتر امیدهای کشور صعود خواهد کرد.
در مسابقات فوتبال امیدهای استان گیلان ، شش تیم در یک گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی هیات کوهنوردی آستارا به ایرنا، ۴۵ نفر از کوهنوردان این هیات به سرپرستی غلامحسین شیخی با شعار حفظ محیط زیست در ۹ ساعت به ارتفاعات آبشار زمرد بخش حویق تالش صعود کردند.
آبشار زمرد در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری بازار شهر حویق از زیباترین پدیده های گردشگری طبیعی شهرستان تالش در غرب استان گیلان است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه