وزیر سابق ارشاد در لنگرود:

موضع ضعف در برابر تحریم‌های جدید فایده‌ای ندارد

وزیر سابق ارشاد گفت: وقتی آنها به دنبال براندازی هستند نمی‌توان با آنها از موضع ضعف برخورد کرد و چنین موضعی فایده ندارد بلکه باید از موضع اقتدار و قوت برخورد کنیم.

موضع ضعف در برابر تحریم‌های جدید فایده‌ای ندارد

به گزارش ۸دی، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در مراسم رونمایی از مستند «بی نشان» در سالن اداره ارشاد شهرستان لنگرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جاوید الاثر مداقع حرم محمدرضا یعقوبی اظهار داشت: جامعه ای که در آن شهید وجود دارد زنده و پویاست و دچار غفلت، رکود و ایستایی نمی شود و در آن شادابی، مقاومت، عزت و سربلندی است و این شهدا الگو و اسوه این جامعه هستند.

وی افزود: شهید یعقوبی شخصیتی است که در دوران دفاع مقدس جان بر کف در کنار شهیدانی همچون کاوه و املاکی بوده است و امروز هم در خط مقدم در برابر داعشی ها قرار گرفت و افلاکی شد.

وزیر سابق ارشاد با گرامیداشت ۵ مرداد ماه سالروز اجرای عملیاد مرصاد گفت: در چنین روزی منافقین در برابر فرزندان برومند این ملت ایستادند که آنها همان داعشی و تکفیری های امروز بودند.

حسینی با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا ادامه داد: اخیرا ۱۰ شبکه جم به ۳۰ شبکه فارسی زبان قبلی آن اضافه شد. یعنی ۴۰ شبکه فقط از یک مجموعه برای انحراف افکار و استحاله جمهوری اسلامی تأسیس شده است که در برابر اینها باید با برنامه ایستاد.

وی گفت: فرهنگ مقاومت، فرهنگ ایثار و … مورد هدف شبکه های فارسی زبان مستقر در حاج از کشور است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از علیرضا جوقه دوست برای کارگردانی فیلم مستند ۳۲ دقیقه ای «بی نشان» اظهار کرد: هر ایده ای اگر بخواهند ماندگار شود باید در قالب هنر ارایه شود.

حسینی با اشاره به اینکه با یکی از فرزندان شهدا برای تماشای فیلم سینمایی ماجرای نیم روز به سینما رفته است گفت: وقتی فرزند شهید این فیلم را دید می پرسید واقعا در دهه ۶۰ چنین اتفاقاتی افتاده است؟ در واقع مسائل تاریخی کشور مانند جنایات منافقین در دهه ۶۰ به نسل جدید انتقال داده نشده است و اینها هم در آن برهه زمانی نبوده اند و نمی توانند بدون اطلاعات صحیح قضاوت درستی داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید مطالب تاریخی را در قالب هنر به نسل های جدید انتقال داده شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها از تحریم های جدید خود با عناوین مادر تحریم ها و سیاه چاله یاد می کنند گفت: اینطور نیست که آنها تنها سپاه و برخی نهادها را تحریم کنند بلکه همه دستگاهها درگیر این تحریم ها خواهند شد و خود وزیر امور خارجه آمریکا از انتقال مسالمت آمیز حکومت حرف می زند و می گوید که ما در ایران دوستانی داریم که با ما همراهی می کنند.

حسینی ادامه داد: مقامات سیاسی آمریکا از انتقال مسالمت آمیز حکومت در ایران حرف می زنند اما تحلیل گران آنها در رسانه‌ها با صراحت می‌گویند ما برای باید برای فروپاشی جمهوری اسلامی خود را آماده کنیم. وقتی آنها به دنبال براندازی هستند نمی‌توان با آنها از موضع ضعف برخورد کرد و چنین موضعی فایده ندارد بلکه باید از موضع اقتدار و وقت برخورد کنیم. این اقتدار باید هم در تجهیزات و موشک است و هم در نیروی انسانی نمود پیدا می کند.

وی تأکید کرد: اگر دشمنان در حال تضعیف بسیج و سپاه هستند نباید در داخل هم صداهایی هم نوا با آنها شنیده شود. همه باید در کنار هم باشیم و دست در دست هم دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
موضع ضعف ندارند فقط استاد عراقچی عضو ارشد تیم برجام آور ما فرمود:تحریم های اخیر ،جدید نیستند؛تجمیع تحریم های قبلی می باشند. تا آنجایی که یادم می آید قرار بود با پذیرفتن برجام تحریم ها لغو شوند. ما که نمی دانیم،شاید اول تجمیع می کنند تا زمان لغو چیزی از قلم نیافتد.
در حاشیه