فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون

در روزهای پایانی هفته با پخش فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی همچون مهاجر، نفوذی و ماهی سیاه کوچولو همراه خواهیم بود.

فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون

به گزارش ۸دی، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «مهاجر»، «سجل»، «نفوذی»، «آن شرلی»، «طوفان کامل» «خسیس»، «ماهی سیاه کوچولو»، «حداکثر محکومیت»، «جنجال بزرگ»، «خدمه پرواز»، «قوچ‌ها»، «همزاد» «آرزوی بزرگ»، «ماجرای آجیل فروشی»، «بازپرس مالیات»، «فرشته»، «خاتم شیراز»، «تعطیلات دوست‌داشتنی ۱ و ۲»، «ریچی ریچ»، «شب در موزه ۱»، «کاپوتی» «فرزند خاک»، «گوشی قرمز»، «اینو تحلیل کن»، «مجرم»، «پنج بچه و شنی»، «خوش آمدید»، «حماسه‌ساز» و «حاشیه اقیانوس آرام» پنج‌شنبه و جمعه ۵ و ۶ مردادماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*************************************

شبکه یک سیما
فیلم سینمایی «مهاجر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی علیرضا خاتمی و ابراهیم اصغرزاده خواهید دید: هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می‌شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می‌شوند. به دلیل برد محدود دستگاه کنترل، خلبانان در دو ایستگاه مقابل، رودرروی هم و در خطوط دشمن مستقر می‌شوند. خلبان اول که به خطوط دشمن نفوذ کرده، در حالی که با دشمن درگیر می‌شود، با مهارت عملیات شناسایی را انجام می‌دهد و هواپیما را در هوا تحویل خلبان دوم می‌دهد. پس از جابجایی، خلبان اول تیر خورده و به شهادت می‌رسد.

*************************************
فیلم تلویزیونی «سجل» به کارگردانی احمد کاوری، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: رحیم باطنی که صاحب یک گاوداری است به‌علت عدم پرداخت مالیات دچار مشکل می‌شود. او که عازم حج است برای فرار از دست قانون با ‌نام جعلی فرشاد عیوضی، گذرنامه فراهم می‌کند غافل از اینکه فرشاد عیوضی یک کلاهبردار تحت تعقیب است. رحیم باطنی، به‌جای فرشاد عیوضی، دستگیر می‌شود. اصرار او بر هویت واقعی‌اش و اقرار به جعل سند برای سفر مکه مقبول واقع نمی‌شود….
در این فیلم تلویزیونی مهران رجبی، زهره فکور صبور، اردلان شجاع کاوه و میرطاهر مظلومی هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************
شبکه دو سیما
فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ‌‌۲۳ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: فریدون کیان‌فر همراه با عده‌ای دیگر از اسیران جنگی به‌جا مانده در عراق، به ایران بازگردانده می‌شوند. دو نفر از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی او را به‌دلیل این که مشهور به جاسوسی، پیوستن به سازمان مجاهدین و نقش داشتن در شهادت عده‌ای از اسیران ایرانی بوده، بازداشت و بازجویی می‌کنند! از سوی دیگر، بدنامی فریدون برای خانواده‌اش هم از قدیم مشکل درست کرده و حتی ازدواج پسرش فرهاد را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد….
در این فیلم سینمایی امیر جعفری، سیاوش خیرابی و نسرین مقانلو نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************
فیلم سینمایی «آن شرلی» به کارگردانی جان کنت هریسون، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این فیلم با بازی مارتین شین و سارا بوتس فورد در مورد آن شرلی دختر بچه‌ای یتیم است که با اشتباه پرورشگاه، به‌جای یک پسربچه سر از خانه‌ی ماریلا و ماتیو درآورده است. ماتیو که پیرمردی مهربان است، دوست دارد آنی در خانه آنها بماند اما خواهر او، ماریلا زنی سختگیر است که می‌خواهد آن شرلی را به پرورشگاه برگرداند. ماریلا داستان زندگی آنی را می‌شنود و وقتی متوجه سختی‌هایی که آنی کشیده می‌شود، تصمیم می‌گیرد تا زمان پیدا شدن خانواده‌ای مناسب، آنی را نگه دارند….

*************************************
فیلم سینمایی «طوفان کامل» به کارگردانی ولفگانگ پترسن، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی جرج کلونی و مارک والبرگ خواهیم دید: بیلی تاین که ناخدای ماهر و کارکشته یک کشتی ماهیگیری است، چند وقتی است که نتوانسته به اندازه‌ی کافی صید کند و از سوی صاحب کشتی تهدید می‌شود که در صورتی‌که به‌همین رویه ادامه دهد، کارش را از دست خواهد داد. بیلی تصمیم می‌گیرد به‌سرعت، دوباره عازم دریا شود و این‌بار هرطور شده با دست پربازگردد….

*************************************
شبکه سه سیما
فیلم تلویزیونی «خسیس» به کارگردانی احمد کاوری، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
این فیلم قصه فردی به‌نام صابر رفعتی است که مرد خسیسی است. او در آستانه ورشکستگی قرار دارد در این حین وی تصمیم می‌گیرد با کمک پسرش امید ۵۰ میلیون تومان به فرزند کوچکترش آیدین کمک کند تا برایش کار کند اما پول به سرقت می‌رود….
اکبر عبدی، زویا امامی و بهشاد شریفیان بازیگران این فیلم هستند.

*************************************
فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی مجید اسمعیلی، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی مصطفی زمانی و مریلا زارعی خواهیم دید: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخی جریان‌های سیاسی همسو با براندازی رژیم سلطنتی با برپایی نظام جمهوری اسلامی به مخالفت پرداختند. در این میان گروهی مائوئیستی به‌نام اتحادیه کمونیست‌های ایران تصمیم گرفتند تا با اقدامی مسلحانه شهر آمل را به تسخیر خود در بیاورند و با هدف جداسازی شمال کشور و آرزوی پیوستن این منطقه به آنها، چند ماه قبل از حمله در بهمن ۱۳۶۰ درحالی‌که مردم ایران درگیر جنگ تحمیلی بودند در جنگل‌های اطراف آمل ساماندهی شدند. در این میان زنی با نام مستعار ماهی سیاه کوچولو با ادعای اینکه برای پیدا کردن خائنی که باعث ترور شوهرش اردشیر توسط انقلابی‌ها شده به آنها ملحق می‌شود….

*************************************
فیلم سینمایی «حداکثر محکومیت» به کارگردانی کئونی واکس من، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه فیلم آمده است: کراس به‌همراه دوستان خود از جمله منینگ مامور می‌شود تا بر تعطیلی زندانی که در آن جانیان بسیار خطرناک نگهداری می‌شوند، نظارت داشته باشد. یک‌روز پیش از انتقال زندانیان توسط او دو زن توسط نیروهای امنیتی به زندان منتقل می‌شوند. در حین تلاش افراد برای تخلیه‌ی بازداشتگاه، گروهی با حکم انتقال آن دو زن با نام‌های سمنتا و شارلوت به زندان می‌رسند. نگهبانان به انتقال تنها دو زندانی مشکوک شده و سعی در بررسی ماجرا می‌کنند. در این میان درگیری شدیدی میان مهاجمان و نگهبانان درمی‌گیرد….
استیون سیگال، مایکل پیره و استیو آستین بازیگران این فیلم هستند.

*************************************
فیلم تلویزیونی «جنجال بزرگ» به کارگردانی سیاوش شاکری، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: کت مردی به سرقت می‌رود. سارق نمی‌داند که لای آستر کت، چکی گران‌بها پنهان است. کت دست به دست به‌فروش می‌رسد تا به یک بازیگرنمایش‌های سیاه‌بازی می‌رسد. از سوی دیگر صاحب کت همراه جمعی از جمله ماموران، در پی یافتن کت هستند….
در این فیلم تلویزیونی اکبر عبدی و رضا کرم‌رضایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************
فیلم سینمایی «خدمه پرواز» به کارگردانی نیکیتا لبدف، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی واردمیر ماشکو و آگنه گرادیت خواهید دید: لیوشا یک خلبان ارتش روسیه است که به‌دلیل نافرمانی به قسمت ترابری ارتش منتقل شده و خلبان هواپیمای باری می‌شود. در یک شب طوفانی او برای نجات خدمه پرواز و هواپیما علیرغم دستور مافوق اضافه بار هواپیما را خالی کرده و این به قیمت اخراجش از ارتش تمام می‌شود….

*************************************
شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی «قوچ‌ها» به کارگردانی گریمور هاکونارسون، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: دو برادر در تجارت پرورش دام فعالیت دارند و به‌خاطر حسادتی کهنه نزدیک به چهل سال است که با یکدیگر صحبت نکردند. آنها در مجاورت یکدیگر زندگی می‌کنند و هر دوی آنها به‌شدت به گله‌شان وابسته هستند و هیچ زنی هم در زندگیشان نیست. پس از مدتی یکی از قوچ‌های مزرعه‌ی کیدی (یکی از برادرها) به علت ابتلا به بیماری اسکرپی مورد توجه گومی (برادر دیگر) قرار می‌گیرد. بعد از کشمکشی کوتاه بین دو برادر مشخص می‌شود که گومی درست تشخیص داده و باید برای جلوگیری از افزایش این بیماری تا قبل از آغاز فصل سرما نه تنها حیوانات این دو مزرعه بلکه تمامی گله‌های آن دره را نابود کرد. کیدی که شخصیتی پرخاشگر دارد به‌شدت با این تصمیم مخالف است ….
در این فیلم سینمایی سیگوروئر سیگوریانسن و تئودوریولیوسن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

*************************************
فیلم سینمایی «همزاد» به کارگردانی ریچارد آئودا، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی والاس شان و جیمز فاکس آمده است: سایمون کارمند دفتری کسل‌کننده که در شرکتی که نام آن ذکر نمی‌شود، به عنوان داده‌پرداز کار می‌کند. هیچ‌کس او را نمی‌بیند تا اینکه فردی دقیقا با قیافه او اما کاملا فعال و با اعتماد به نفس وارد دفتر می‌شود و تمام موقعیت‌های او را تصاحب می‌کند….

*************************************
شبکه پنج سیما
انیمیشن سینمایی «آرزوی بزرگ» به کارگردانی تاکائو کاتو، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
در این انیمیشن خواهیم دید: گورو دوست دارد که در مسابقات بیس‌بال عنوان قهرمانی بگیرد، پدرش هم از بازیکنان بیس‌بال است، ولی به شهر جدیدی منتقل می‌شوند و در تیم‌های جدیدی عضو می‌شوند. گورو برای قهرمان شدن تیمش تمام سعیش را می‌کند و نهایتاً تیمش را به این موفقیت می‌رساند؛ اما خودش به‌دلیل آسیب دیدگی از ناحیۀ دست راست، دیگر قادر به ضربه زدن نیست….

*************************************
انیمیشن سینمایی «ماجرای آجیل فروشی» به کارگردانی پیتر لپنیوتیز، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۸ صبح از شبکه پنج پخش می‌شود.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: راکون و حیوانات جنگل قصد جمع کردن آذوقه زمستانی دارند و ذخیره خود را از گاری حمل آجیل تامین می‌کنند. ولی سنجاب و دوست موشش باعث آتش گرفتن گاری می‌شوند و همین باعث اخراج آنها از گروه می‌شود و آنها سعی می‌کنند اوضاع را درست کنند….

*************************************
فیلم سینمایی «بازپرس مالیات» به کارگردانی جولی آلاداگ، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی مایکل باراک خواهیم دید: یک زن مامور اداره مالیات بسیار مصمم و جدی در به دام انداختن یکی از سرشناس‌ترین افراد جامعه است که به‌گمان این فرد از پرداخت مالیات خودش سرباز می‌زند. او و تیم همراهش مدرک مورد نیاز را جمع‌آوری می‌کنند و در این میان به‌واسطه افراد پر نفوذ شاخص مشکلاتی برای ماموران مالیات پیش می‌آید….

*************************************
شبکه شما
فیلم تلویزیونی «فرشته» به کارگردانی حسن آخوندپور، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.
داستان فیلم از این قرار است که: فرشته فرزند ارشد خانواده است و اینک با زندان افتادن پدرش به‌خاطر کلاهبرداری شریکش، کلیه مسئولیت خانواده بر دوشش است و بسیار تلاش می‌کند که بدهی‌های پدرش را پرداخت کرده و او را از زندان آزاد کند. او به‌شدت دچار مشکلات مالی است. خواهر کوچکترش سر ناسازگاری دارد. از طرفی طلبکاران فشار می‌آورند. فرشته از سوی یکی از طلبکارهای پولدار که در پی ازدواج دوم است با پیشنهاد ازدواج در قبال صاف کردن بدهی پدرش مواجه می‌شود….
در این فیلم تلویزیونی الهه شه‌پرست و روشنک سه‌قلعه‌گی هنرنمایی کرده‌اند.

*************************************
فیلم تلویزیونی «خاتم شیراز» به کارگردانی ایمان افشاریان، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان آمده است: حاج محمود که استاد خاتم‌کاری است قصد دارد برای حرمین عسکرین عراق صندق خاتم‌کاری بسازد؛ اما بیماری قلبی او را روانه بیمارستان می‌کند. بهروز پسرش به او قول می‌دهد کار صندق را به پایان برساند! اما دایی او که دختری به‌نام پری دارد و قرار ازدواج او با بهروز گذاشته شده است؛ دچار ورشکستگی مالی شده و قصد دارد کار خاتم‌کاری را از دست بهروز و پدرش در بیاورد…!
زهرا سعیدی، مهدی فقیه، سلمان فرخنده و سوده شرحی بازیگران این فیلم هستند.

*************************************
شبکه کودک
فیلم تلویزیونی «تعطیلات دوست‌داشتنی ۱ و ۲» به کارگردانی وحید حسینی، پنج‌شنبه و جمعه، ۵  و ۶ مردادماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نیما و نوشین بالاجبار باید تعطیلات خود را نزد دایی حمید، سپری کنند. دایی حمید در یک هتل جنگلی در شمال کشور کار می‌کند. نیما شنیده است که بزبز قندی و بچه‌هایش در این منطقه زندگی می‌کنند. او در پی کشف این راز به جستجو می‌پردازد. پیگیری نیما و کمک‌های نوشین و دایی حمید، رازِ زیبا، جادوگر و صاحب هتل را فاش می‌نماید. زیبا، شنگول و منگول و حبه انگور را به بند کشیده و قصد دارد جنگل سرسبز را به کمک گرگ بدجنس خشک نماید…
مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرید قبادی و پریسا رضایی بازیگران این فیلم هستند.

*************************************
شبکه امید
فیلم سینمایی «ریچی ریچ» به کارگردانی دونالد پتری، پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی مک لی کالکین، جان لاروکوئته خواهید دید: ثروتمندترین بچه‌ی دنیا، ریچی ریچ، همه چیز در زندگی‌اش دارد بجز رفیق و همبازی! زمانی که چند تبهکار والدین او را می‌دزدند، او باید کنترل تمام ثروت و دارایی و همین‌طور کارخانه پدرش را در دست بگیرد و برای پیدا کردن مادر و پدرش تلاش کند….

*************************************
فیلم سینمایی «شب در موزه ۱» به کارگردانی شاون لوی، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۸ از شبکه کودک پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لری دیلی مرد بیکاری است که نگهبان شب یک موزه شده است. اما در طول شب، تمام مجسمه‌های مومی در موزه به جنب‌وجوش می‌افتند! وظیفه او این است که از خروج حیوانات جلوگیری کند تا آنها از بین نروند. نگهبانان سابق می‌خواهند از موزه اشیایی بدزدند….
بن استیلر، کارلا گوگینو و بیل کوبس در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************
شبکه افق
فیلم سینمایی «کاپوتی» به کارگردانی بنت میلر، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی فیلیپ هافمن خواهید دید: کانزاس، پانزده نوامبر ۱۹۵۹ خانواده چهار نفره کلاتر بدون  دلیل و انگیزه‌ای در مزرعه‌شان قتل‌عام می‌شوند! تحقیقات پلیس آغاز می‌شود. ترومن کاپوتی نویسنده، پس از خواندن خبر در نیویورک تایمز به سردبیر روزنامه، ویلیام شون تلفن می‌کند و می‌گوید که علاقه‌مند است این کشتار را درون‌مایه کتاب بعدی‌اش قرار دهد….

*************************************
فیلم سینمایی «فرزند خاک» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پس روزهای تار انتظار، مینا که مسافر گمشده‌اش در دیاری غریب چشم به راه اوست؛ تاب ماندن ندارد! دل به دریا می‌زند و سر به کوه! راه دلدار صعب و طولانی است، و آتش شوق مینا سخت پرشراره. راهنمای مینا گواناست، زن جوان کرد که بار درماندگی پیرش کرده و این دو، همسفران سفری تلخ و شیرینند؛ تلخ عین عسل…!
در این فیلم سینمایی شبنم مقدمی، مهتاب نصیرپور و حمید ابراهیمی ایفای نقش کرده‌اند.

*************************************
شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «گوشی قرمز»، «اینو تحلیل کن» و «مجرم» پنج‌شنبه ۵ مردادماه ساعت ۱۳، ۱۹، ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.
*************************************
فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «پنج بچه و شنی»، «خوش آمدید»، «حماسه‌ساز» و «حاشیه اقیانوس آرام» جمعه ۶ مردادماه ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰ ، ۲۱ و ۲۳  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه