نماینده مسیحیان:

مسیحیان به زندگی در ایران افتخار می‌کنند

نماینده مسیحیان آشوری گفت: مدعیان غربی که دم از دموکراسی می‌زنند باید احترام به حقوق‌ اقلیت‌های دینی را از مقام معظم رهبری بیاموزند.

مسیحیان به زندگی در ایران افتخار می‌کنند

به گزارش ۸دی، یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، آزادی اقلیت‌های دینی در ایران مرهون امام راحل و مقام معظم رهبری است، گفت: ما امروز به افتخار اعلام‌ می‌کنیم که مسیحیان در ایران هیچ محدودیتی ندارند و مسحیت به عنوان یک اقلیت دینی در ایران محترم شمرده شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری زمانی که رئیس‌جمهور بودند به هنگام میلاد حضرت عیسی(ع) به خانواده شهدای مسیحی دیدار می‌کردند و از زمانی که رهبر شدند نیز این اقدام ارزشمند را ادامه داده و مرتب با خانواده شهدای مسیحی دیدار کرده‌اند و ما امروز شاهد تدابیر ایشان در راستای احترام به حقوق اقلیت‌های دینی در ایران هستیم.

بت‌کلیا با بیان اینکه “غربی‌‌ها احترام به حقوق اقلیت‌ها را از مقام معظم رهبری بیاموزند”، تصریح کرد: مسیحیان ایران از وضعیت زندگی خود راضی هستند و به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری، حقوق‌ و امنیت‌شان محترم شمرده می‌شود؛ کشیش‌های مسیحی در ایران مورد احترام دولت و ملت ایران هستند و همانند سوریه و عراق نیست که توسط داعشی‌ها کشته شوند. مدعیانی غربی که دم از دموکراسی می‌زنند باید احترام به حقوق‌ اقلیت‌های دینی را از مقام معظم رهبری بیاموزند که به تدبیر ایشان، هیچ کس حق تعرض به ارزش‌ها و حقوق اقلیت‌های دینی را ندارد.

نماینده مسیحیان آشوری در مجلس در پایان گفت: امروز هیچ ایرانی نیست که بگویند به اعتقادات او در کشورش توهین شده و هیچ مسیحی نیست که بگوید، تعرضی از سوی اکثریت یا شیعیان به مقدسات آنها شده و این مسئله‌ای بسیار مهم و ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه