حسین حسین زاده فومنی
به مناسبت دو سالگی برجام؛

از اهدای عجولانه مدال به تیم مذاکره کننده تا اعتراف ظریف به شکست برجام

اسفناک تر اینکه هنوز حلاوت برجام بر کام مردم ننشسته به تیم مذاکره کننده مدال می دهند و آن را فتح الفتوح و شق القمر می خوانند.

از اهدای عجولانه مدال به تیم مذاکره کننده تا اعتراف ظریف به شکست برجام

به گزارش ۸دی، حاج حسین حسین زاده فومنی در یادداشتی نوشت: دو سال از عمر بی خیر و برکت برجام نا فرجام سپری شد و اکنون در سومین سال تولد آن وارد شده ایم، چه وعده و وعید هایی که آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی هسته ای و وزیر اقتصاد و سایر دولتمردان در این رابطه ندادند.

انچنان از طعم شیرین برجام صحبت به عمل می آوردند که گوئی عسل مصفا می باشد و همین که انعقاد قرار داد برنامه جامع اقدام مشترک صورت گیرد تمامی مصائب و مشکلات اقتصادی و اشتغال و… رفع و حل شده و چرخه تولید و تلاش و فعالیت شرکت و کارخانه ها بطور گسترده دایر و به روال عادی و اول باز خواهد گشت.

اما متاسفانه باید اذعان داشت آقایان بدون توجه و در نظر گرفتن نصایح خردمندانه دلسوزان و نادیده انگاشتن آراء حکیمانه صاحب نظران، مسئولین دست اندر کار مربوطه بدون ژرف نگری و عاقبت اندیشی و ظرافت کاری مبحث برجام و بر اساس تشنگی زیاد و ولع بی اندازه به مذاکرات با گروه ۱+۵ و توافق روی آن، این قدر عجولانه و ناشیانه مبادرت ورزیدند بی اینکه تاملی از دشمن پر بغض و کینه و عهد شکن بین المللی و قسم خورده دیرینه جمهوری اسلامی، یعنی امریکا داشته باشند.

و فقط می خواستند در این کار به مردم و علی الخصوص به دولت مردان و دبیر شورای عالی امنیت ملی سابق بقبولانند و بگویند که ما می توانیم با آمریکا و اروپا در موضوع هسته ای به توافق برسیم و ناجی اقتصاد بیمار ایران بوده و ارتباط و تعامل با جامعه جهانی داشته باشیم.

اسفناک تر اینکه هنوز حلاوت برجام بر کام مردم ننشسته و میوه و محصولش در بازار پیدا نگردیده و در اقتصاد شکوفا نشده در یک اقدام دیگر ناسنجیده محفلی و فرمایشی با هزینه مالی بسیار بالا به تیم مذاکره کننده مدال می دهند و آن را فتح الفتوح و شق القمر می خوانند.

علیهذا با التفات به سن سرطانی سه سالگی برجام و عدم تحقق مواعید مسئولین و سریال تحریم پایان نیافتنی سران سلطه گر استکبار، چه خسارت های هنگفت و جبران ناپذیری در امور هسته ای و اقتصادی و دانشجویی در این خصوص به کشور اسلامی مان وارد گردیده، آیا آقای روحانی به عنوان رئیس قوه مجریه می تواند پاسخگوی ۴۲ میلیون و خصوصا ۱۶ میلیون رای پاک باشد؟

شاید همچون سنوات ماضی حرف های تکراری و ملال آور و خسته کننده بزند، اما وقتی آقای ظریف اظهار می دارد که آمریکا نه فقط روح بلکه به جسم برجام ( نامبارک) هم پای بند نبوده است چه پاسخی دارند؟

وقتی دولتیان هر گونه توافق بد را بهتر از عدم توافق می دانند معلوم است چه خاکی بر سر برجام، دشمن ددمنش خواهد ریخت، واقع مطلب اینکه آمریکا در پی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هرگاه به هر بهانه ای توطئه می نمود از دست توانمند مردم سیلی های محکمی می خورد.

ولیکن این بار با نسخه غیر انقلابی و مذلت بار مسئولین سبب گردید سیلی محکمی از آمریکای خبیث دریافت نماییم، دشمنی که تا قبل از روی کار امدن دولت یازدهم به این باور رسیده بود دیگر تحریم ها اثر بخش نیست.

لاکن با روی کار آمدن دولت فعلی و عجز و ناتوانی در امور مملکتی و همواره ناکامی های خود را بر گردن دولت قبلی انداختن و عدم تکیه به منابع و سرمایه های داخلی و شیفتگی بیش از حد به جمال فریبنده امریکا و غرب، مورد اغفال قرار گرفت.

در خاتمه بر همگان مشخص شد کلید تدبیر تفکر غیر انقلابی و نگاه سرمایه داری گشایش کننده اقتصاد و اشتغال و ازدواج و… نمی باشد و جهت تعالی و پیشرفت کشور بایستی به داروی شفا بخش فرمایش مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی مراجعه کرد و مبارزه بی امان با فساد در ابعاد مختلف و مقابله جدی با رانت خواری و بر خورد قاطع با اطرافیان سودا گر سوءاستفاده گر و سودجو پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه