خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
فرماندار املش مطرح کرد؛

تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش و پرورش املش نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار

فرماندار املش گفت: برای تکمیل سه پروژه نیمه کاره در آموزش و پرورش املش به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره آموزش و پرورش املش نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش ۸دی، یونس محمودی فرماندار املش در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه ۱۲ کلاسه شهید باهنر شهر املش که تخریب و بازسازی آن از سال ۹۰ آغاز شده و ۶۰ درصد پیشرفت کار دارد و با ۳۰۰ دانش آموز، تنها مدرسه پسرانه دولتی متوسطه در شهر املش است؛ به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: برای تکمیل پروژه مقاوم سازی مدرسه ۹ کلاسه پروین اعتصامی با ۴۰ درصد پیشرفت کار و ۲۷۰ دانش آموز که تنها مدرسه دخترانه دولتی مقطع متوسطه اول شهر املش است که از خرداد ماه ۹۴ با تعهد مدت ۴ ماهه آغاز شده؛ به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار املش گفت: برای تکمیل پروژه مقاوم سازی دبستان ۶ کلاسه امام موسی صدر اسماعیل گوابر شهر رانکوه با ۵۰ درصد پیشرفت کار و ۶۰ دانش آموز دختر و پسر در شش پایه که از خرداد ۹۴ با تعهد مدت ۴ ماهه آغاز شده، به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

محمودی با اشاره به این که ۳۱ واحد آموزشی معادل ۱۳ درصد در این شهرستان تخریبی اند؛ اظهار کرد: برای احداث ساختمان دبستان شهید گنجی هلوسرای سفلی در بخش رانکوه که قبلاً بصورت پیش ساخته احداث شده؛ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار املش گفت: کندی اجرای دو پروژه مقاوم سازی مدرسه پروین اعتصامی شهر املش و دبستان امام موسی صدر اسماعیل گوابر شهر رانکوه مهمترین چالش این اداره است مایه نگرانی دانش آموزان و اولیاء آنان شده است.

قاسم احمدپور سرپرست اداره آموزش و پرورش املش نیز در این مراسم تأسیس مدرسه شبانه روزی دخترانه در مقطع متوسطه اول در ییلاقات بخش رانکوه را مغایر توجیه اقتصادی اعلام کرد و گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار این امر برای مرمت دو دبستان شهید بلوک روستای ملکوت با ۳۰ دانش اموز و شهید واعظ زاده گورج با ۱۵ دانش آموز در ییلاقات بخش رانکوه هزینه می شود.

۵۳۶۷ دانش آموز املشی اعم از دختر وپسر در ۱۰۲ واحد آموزشی این شهرستان مشغول تحصیل اند که از این تعداد ۲۷۸۹ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۳۷۸ نفر در متوسطه اول و ۱۲۰۰ نفر هم درمتوسطه دوم اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه