بازیکنان سپیدرود رشت؛

به کسب امتیاز برابر نفت تهران امیدواریم

بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور می یابند به کسب امتیاز برابر نفت تهران امیدوارند.

به کسب امتیاز برابر نفت تهران امیدواریم

به گزارش ۸دی، تیم فوتبال سپیدرود رشت که برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده ، عصر پنجشنبه پنجم مرداد ماه باید در اولین هفته از مسابقات لیگ برتر، در تهران برابر تیم نفت قرار گیرد.
کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط تیم و بازیکنان خوب است و تمرینات مطلوبی را نیز در این مدت پشت سر گذاشتیم.
سهیل حق شناس اظهار داشت : خوشبختانه برای هفته اول رقابت های لیگ برتر که باید به مصاف نفت تهران برویم ، بازیکن محروم و مصدوم نداریم و آماده‌ایم تا روز پنجشنبه بازی خوبی مقابل حریف خود انجام دهیم.
وی افزود: در بازی های تدارکاتی گرچه نتایج خوبی کسب کردیم اما در این مقطع که تیم‌ها در حال بدنسازی هستند،‌ نباید فریب این نتایج را بخوریم چون بازی‌ها تدارکاتی است و تیم‌ها با تمام توان در زمین حاضر نمی‌شوند.
وی ادامه داد: ما تیم جوانی هستیم و نصف بازیکنان‌ ما نیز ، برای اولین‌ بار لیگ برتر را تجربه می‌کنند و امیدوارم شرایط به نحوی باشد که موفق شویم در اولین بازی خود امتیاز کسب کنیم.
حق‌شناس اضافه کرد: بازی کردن با تیم‌ هایی همچون نفت که تازه بازیکنانش کنار یکدیگر قرار رفتند، سخت است چون این تیم‌ها انتحاری بازی می‌کنند و به نظرم دیدار ما مقابل نقت غیرقابل پیش‌بینی است.
حسین کعبی که فصل گذشته و در رقابت های لیگ دسته اول یکی از مهره های تاثیرگذار تیم سپیدرود رشت بود ، نیز در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: تیم ما از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد و تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم.
وی گفت: چند بازی دوستانه هم انجام دادیم و آماده شروع بازی‌ ها لیگ برتر هستیم و امیدوارم که بتوانیم این رقابت ها را با کسب امتیاز و پیروزی آغاز کنیم.
وی ادامه داد: ما فصل گذشته با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت هواداران تیم را به لیگ برتر آوردیم و مسئولان هم قول دادند که مشکلات را برطرف کنند، اما این وعده‌ها عملی نشد که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات مالی تیم سپیدرود نیز برطرف شود.
همچنین مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم نفت تهران تغییرات زیادی را نسبت به دیدار سوپر جام خواهد داشت و در هفته اول لیگ برتر با ترکیب متفاوتی مقابل ما بازی خواهد کرد.
پویا نزهتی افزود: خوشبختانه ما خیلی زود تمرینات‌ را شروع کردیم و به طور منظم ادامه دادیم که دو اردوی خیلی خوب نیز در کردان کرج و تهران برپا کردیم.
وی ادامه داد: البته اردوی تهران فقط برای انجام بازی‌ های تدارکاتی بود که توانستیم در آن اردو، سه بازی تدارکاتی با تیم‌های فولاد، گل‌گهر و ماشین‌سازی انجام دادیم که نتایج خوبی نیز به دست آوردیم .
وی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز آماده رویارویی با تیم نفت تهران هستیم و امیدوارم که بتوانیم برابر این تیم امتیاز کسب کنیم تا نتایج خوبی در شروع مسابقات به دست بیاوریم.
وی اضافه کرد: گرچه تیم نفت تهران تغییرات زیادی را نسبت به بازی با پرسپولیس مقابل ما خواهد داشت و شاید همه تصور کنند ما سه امتیاز دیدار مقابل نفت را به راحتی به دست خواهیم آورد، اما این‌طور نیست و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت چون همه بازی‌ های لیگ برتر مشکل است ولی امیدوارمدر اولین دیدار خود بتوانیم به پیروزی برسیم.
وی یادآور شد: همچنین ما جزو چهار تیم پرتماشاگر لیگ برتر هستیم و فکر می‌کنم با این تماشاگران پرشوری که داریم، شرایط خوبی در جدول داشته باشیم و هدف ما این است که یک رتبه تک رقمی خوب را در پایان فصل به دست بیاوریم و با کسب نتایج مطلوب، هواداران‌ را خوشحال کنیم.
مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: با توجه به اینکه تمرینات ما زود شروع شد، این امر می تواند برگ برنده ما در لیگ امسال باشد.
میثم تهیدست افزود: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم سپیدرود رشت اضافه شدند که تجربه زیادی نیز در لیگ برتر را دارند و همچنین از فصل گذشته نیز بازیکنان خوبی در سپیدرود باقی ماندند و امیدواریم که با این ترکیب بتوانیم نتایج قابل‌قبولی برای فوتبال رشت کسب کنیم.
وی اظهار کرد: تمرینات ما با نظم خاصی زیر نظر کادر فنی دنبال شد و بازیکنان تشنه موفقیت در لیگ برتر هستند و امیدوارم که در اولین دیدار خود نتیجه مطلوبی نیز کسب کنیم.
وی ادامه داد: نفت تهران تیمی قابل‌ احترام است که از بازیکنان باتجربه‌ای سود می‌برد و این تیم در چند روز گذشته دچار تغییر و تحولاتی در کادر فنی شده اما ما این تیم را دست‌ کم نخواهیم گرفت و با تمام توان به مصاف تیم نفت‌ خواهیم رفت.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه