خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه چابکسر در گفتگو با دی:

جلوی بیش از ۶۰ مورد طلاق را با پادرمیانی گرفتیم/ ساخت ۴واحد مسکونی برای محرومان

امام جمعه چابکسر گفت: در بخش اقتصادی ۳۰۰خانواده را تحت پوشش داریم و سالیانه ۴نوبت سبد کالا به ارزش ۱۰۷ میلیون تومان توزیع می‌کنیم.

جلوی بیش از ۶۰ مورد طلاق را با پادرمیانی گرفتیم/ ساخت ۴واحد مسکونی برای محرومان

حجت الاسلام محمود کشاورز در گفتگو با خبرنگار ۸دی از چابکسر، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ستاد نماز جمعه و با بیان اینکه حضور مردم و مسولین و جوانان در نماز جمعه چشمگیر است، اظهار داشت: ۵ مرداد سالروز تاسیس نماز جمعه و یاد و خاطره امام(ره) و آیت الله طالقانی را گرامی می‌داریم.

امام جمعه چابکسر با اشاره به فعالیتهای فرهنگی ستاد نماز جمعه این شهر افزود: نماز ظهر و عصر و مغرب عشا همه روزه در مصلی برگزار می شود. در چابکسر ۳۴ مسجد داریم که در ۲۸ مسجد روخوانی و تفسیر قرآن برگزار و همچنین جلسه پرسش پاسخ در مدارس به صورت پیوسته برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در بخش اقتصادی ۳۰۰خانواده را تحت پوشش داریم و سالیانه ۴نوبت سبد کالا توزیع می کنیم که در شبهای عید به ارزش ۷۵ میلیون تومان و در ماه رمضان به ارزش ۳۲ میلیون تومان سبد کالا بین نیازمندان توزیع شد.

کشاورز با بیان فعالیت هایی که با هدف رفع محرویمت صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در راستای محرومیت زدایی چهار باب منزل مسکونی ساختیم و ۳ واحد مسکونی دیگر در دست احداث است که بزودی تقدیم خانوارهای بی بضاعت می شود.

امام جمعه چابکسر ادامه داد: در بخش عمرانی برای روستای جواهردشت، ۳میلیارد تومان از وزیر نیرو اعتبار گرفتیم. برای احداث بیمارستان چابکسر حدود ۱میلیارد از خیرین گرفتیم و وزیر بهداشت قول داد در این رابطه بزودی به چابکسر سفر کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای اجتماعی گفت: در زمان حضور بنده جلوی بیش از ۶۰ مورد طلاق را با پادرمیانی گرفتیم

کشاورز در پایان با بیان برنامه های ویژه سالروز ۵مرداد در بخش چابکسر تصریح کرد: اهدای جوایز به پیشکسوتان نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی و همایش نماز جمعه در پایان هفته برگزار میگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه