بهترین آموزشگاه موسیقی در غرب تهران کجاست؟

به نظر متخصصین, اهالی فن و همچنین هنرجویانی که در آموزشگاه های موسیقی تجربه یادگیری مهارت های این رشته را دارند یک آموزشگاه باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

بهترین آموزشگاه موسیقی در غرب تهران کجاست؟

به گزارش ۸دی، به نظر متخصصین, اهالی فن و همچنین هنرجویانی که در آموزشگاه های موسیقی تجربه یادگیری مهارت های این رشته را دارند یک آموزشگاه باید ویژگی های زیر را داشته باشد, پس اگر به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در غرب تهران هستید به این موارد توجه کنید:

دوره های تخصصی و فوق تخصصی در ساز پیانو

برای اولین بار تخصصاً در ساز پیانو اقدام به آموزش این ساز به سبکی بر خلاف سبک های تکراری و بیهوده در سطوح مختلف و رده های سنی مختلف پرداخته ایم.

آموزش این ساز به روش آکادمیک و دانشگاهی پیانو و بر اساس اصول و روشهای بین المللی انجام می شود.

البته کلیه سبک ها و متناسب با روحیات متفاوت در آموزشگاه به تناسب سن و … در آموزشگاه تدریس می گردد و در این زمینه آموزشگاه با مشاورین ویره ای که تخصصا برای این ساز اختصاص داده است قبل از آموزش هر گونه مشکلی را پیش بینی نموده و آموزش را بر اساس هر فرد برنامه ریزی می کند.

سبک های تخصصی و تخصص در زیر شاخه های هر سبک در گیتار

برای گیتار از مبتدی تا پیشرفته و همچنین برای کلیه سبک های موجود در همه روز های هفته اقدام به برگزاری کلاس های کاملا تخصصی نموده است.

در این کلاس ها علاوه بر اصول اساسی آموزش گیتار آموزشگاه موارد لازم برای ادامه در هر سبک را به صورت تخصصی فراهم نموده تا لازم نباشد هنرجویان برای یادگیری سبک های تخصصی به دنبال جزوات خارجی یا اساتید به نام در کشورهای دیگر باشند.

طراحی دوره های ویره آموزشی برای کودکان

برای آموزش به کودکان طرح های آموزشی متفاوت با کلیه روش های موجود طرح ریزی نموده است.

به گونه ای که آموزش فقط و فقط بر اساس استعداد فردی کودک می باشد و یک روش تکراری را برای همه اتخاذ نمی کند.

بررسی روند آموزش در هر دوره

برای اولین باراقدام به برگزاری آزمون های دوره ای می نماید تا علل قوت و ضعف در هنرآموزان بررسی گردد.

در این آزمون های دوره کلیه مواردی که برای آموزش موسیقی و آینده نوازندگی لازم است بررسی می گردد و در صورت نیاز برنامه هایی بر اساس ضعف ها و قوت های هر فرد برنامه ریزی می گردد.

کنسرت های گروهی و نیز انفرادی

آموزشگاه هر دوره اقدام به برگزاری کنسرت های منظم و با اهداف خاص می نماید.

در این کنسرت ها فقط اجرا مد نظر نیست بلکه پروش مهارت های گروهی و نواختن در گروه نوازندگانْ مهارت های نوازندگی و هماهنگی با دیگر سازها پرورش استعداد های نواختن در حضور تماشاچیان و غلبه بر کمرویی و همچنین تقیت ریتم در هنرآموزان می باشد.

علاوه بر کنسرت های گروهی آموزشگاه این فرصت را برای هنرآموزان فراهم نموده تا به اجراهای تک نوازی بپردازند که در این اجرا ها هنرجویان مهارت های نوازندگی خود را به نمایش می گذارند و فرصت خوبی برای ارائه مهارت خود و اعتماد به نفس بیشتر پیدا می کنند.

آموزشگاه منظومه بهترین آموزشگاه در غرب تهران

آموزشگاه منظومه با همکاری برترین اساتید هنر موسیقی و نیز با بهره گیری و خلق روش های نوین آموزشی به عنوان برترین آموزشگاه موسیقی یوسف آباد و تهران آماده ارائه مشاوره رایگان به علاقه مندان موسیقی می باشد.

آدرس ما: خیابان سید جمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد) بین خیابان ۱۹ و ۲۱ پلاک ۲۰۷ تلفن: ۸۸۷۰۳۱۶۵ – ۸۸۷۱۵۳۴۰ – ۸۸۷۱۵۵۴۲
وب سایت: www.manzome-music.com

.

.

.

.

منبع: این خبر آگهی تبلیغاتی است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه