استاندار گیلان:

بسیاری در داخل راضی نیستند اتفاقات مثبت برجام محقق شود!

استاندار گیلان گفت: هنوز هم بسیاری چه در داخل و در خارج راضی نیستند اتفاقات مثبت حاصل از برجام محقق شود.

بسیاری در داخل راضی نیستند اتفاقات مثبت برجام محقق شود!

به گزارش ۸دی، محمدعلی نفجی طهر امروز در مراسم قدردانی از کارفرمایان و پزشکان تامین اجتماعی در رشت اظهار داشت: برخی خدمات و توفیقات انجام شده را به نام استاندار می‌دانند درحالی که این افتخارات متعلق به دولت، همه مدیران و مردم گیلان است.

وی افزود: ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر مردم گیلان گاهی با نگاه و حضور خود و گاهی نیز با انتقادات نسبت به مسئولین واکنش نشان می‌دهند و در موفقیتها سهیم هستند.

استاندار گیلان ادامه داد: برخی نیز علاقه مند هستند اعتراضات مردم را به جریان‌های سیاسی تبدیل کنند که ما در مسیر خدمت رسانی اصلاً به این اقدامات توجه نمی‌کنیم.

نجفی با تأکید بر اینکه مسئولان باید مشکلات مردم را بشنوند و ببینند و در رفع آن تلاش کنند گفت: حق گیلانیان، کارفرمایان و بیمه شدگان عزیز این است که از بهترین‌ها در بخش های مختلف برخوردار باشند.

وی افزود: در بدو ورود در ۴ سال گذشته از اینکه استانی با داشتن توانمندی های بسیار بالا در جایگاه دوم بیکاری کشور قرار داشت بسیار رنج می‌بردم که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۲۰ پله بهبود داشتیم.

استاندار گیلان اظهار کرد: با این حجم از فارغ التحصیلان از قرار گرفتن در چنین جایگاهی کماکان رضایت نداریم و باید بیشتر تلاش کنیم.

نجفی افزود: تلاش‌های بسیاری از سوی فرزندان این کشور در مذاکرات انجام شد و هنوز هم بسیاری چه در داخل و در خارج راضی نیستند اتفاقات مثبت حاصل از برجام محقق شود.

وی ادامه داد: باید امکانات مورد نیاز برای کارفرمایانی که در روزهای افزایش ۴ برابر نرخ ارز با مشکل مواجه شدند را فراهم و از آنان حمایت کنیم.

استاندار گیلان در پایان اظهار داشت: تأمین اجتماعی زمانی می تواند سرپا بماند که از کار و سرمایه حمایت کند و این بخش با جدیت باید ترویج داده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه