آقازاده وزیر کشور دولت اصلاحات منتقدان و مردم را کفتار خواند

یک آقازاده بعد از واکنش‌های منفی مردم به ادعای «ژن خوب» که از سوی پسر دکتر عارف مطرح شده است، با تشبیه جریان آقازاده‌های رانت‌خوار به شیرشاه، منتقدان و مردم را به کفتار و گاو تشبیه کرد!

آقازاده وزیر کشور دولت اصلاحات منتقدان و مردم را کفتار خواند
به گزارش ۸دی، ماجرای ژن خوب با دُرافشانی‌های روز گذشته یکی دیگر از آقازاده‌های اصلاح‌طلب بار دیگر رنگ و بوی سینمایی به خود گرفت.
روزنامه جوان در واکنش به اظهارنظر سیدمصطفی موسوی لاری فرزند فرزند عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دوره اصلاحات نوشت: یک آقازاده بعد از واکنش‌های منفی مردم به ادعای «ژن خوب» که از سوی پسر دکتر عارف مطرح شده است، با تشبیه جریان آقازاده‌های رانت‌خوار به شیرشاه، منتقدان و مردم را به کفتار و گاو تشبیه کرد!
 فرزند حجت‌الاسلام موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات با انتشار عکسی از انیمیشن سینمایی «شیرشاه» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «مرگ شیرشاه یکی از مشهورترین سکانس‌های مرگ در فیلم‌های دنیاست. اما یک نکته آن برای من خیلی جذاب است اگر درست خاطر مانده باشد کفتارها چند گاو وحشی را می‌ترسانند و ناگهان تمام گاوها شروع به دویدن می‌کنند. این در حالی است که اکثر گاوها اصلاً نمی‌دانند موضوع از چه قرار است. یعنی نمی‌دانند از چه می‌گریزند و حال به کدام هدف می‌دوند. فقط همراه با بقیه می‌دوند و در این میان شاه محبوب خود را می‌کشند. موج‌های توئیتر که این روزها شکل می‌گیرند، عجیب آدم را به یاد این سکانس می‌اندازد!»
پسر موسوی لاری
تفرعنی که در بین برخی از وابستگان دولتمردان وجود دارد، باعث شده که شاهد چنین نگاه‌های عجیب و اظهارنظر‌های عجیب‌تر نسبت به جامعه باشیم. آقازاده‌ای که رانت پدرش در رسیدن به موفقیت را با تعبیری چون «ژن خوب» ماله‌کشی می‌کند با موجی از انتقاد در شبکه‌های اجتماعی و به خصوص در شبکه اجتماعی توئیتر روبه‌رو شده است. کاربران این شبکه‌ها از تصویر زشت و حیوانی که در پشت واژه «ژن خوب» قرار گرفته است به خشم آمده‌اند. در مقابل یک آقازاده دیگر برای حمایت از آقازاده رانت‌خوار دکتر عارف از واژه شیرشاه برای وی استفاده کرده که می‌تواند به کل جریان آقازاده‌های رانت‌خواری که با سوءاستفاده از جایگاه والدین خود در حال چپاول ملت هستند، از انیمیشن امریکایی «شیرشاه» که نمادی از نظام امپریالیستی امریکا است، وام گرفته تا دهان منتقدان را ببندد.
 «شیرشاه» داستان خیانت به پادشاه جنگل و قتل وی در حادثه‌ای تراژیک است. در ادامه فرزند شیرشاه با حمایت دوستانش بر دشمنان پدر پیروز شده و جایگاه پادشاهی را که از آن پدرش بوده است، به دست می‌آورد. در این کارتون کفتارها که خائنین به شاه هستند جماعت بی‌خبر که گاو‌ها هستند را رم می‌دهند و باعث کشته شدن شاه می‌شوند. نمونه نگاه یک آقازاده سیاسی به رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی که از سخنان سخیف پسر دکتر عارف ناراحت هستند، چنین است! به نظر می‌رسد تعبیر بهتر و درست‌تر برای چنین دیدگاهی استفاده از نام «دشمن مردم» یکی از معروف‌ترین ساخته‌های سینمایی درباره مافیا است.

منبع: فردا نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه