شایعه یا واقعیت؟

ماجرای بازداشت احد قدمی

شایعه دستگیری هلالی و بهمنی و احد قدمی از مداحان مشهور کشور در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

ماجرای بازداشت احد قدمی

به گزارش هشت دی، شایعه دستگیری احد قدمی، رضا هلالی و روح الله بهمنی در شبکه های اجتماعی و تلگرام منتشر شد اما این خبر در هیچ پایگاه خبری و خبرگزاری معتبری نقل نشده است.

از دو روز پیش شایعه‌ی بازداشت دو مداح مشهور در حال انتشار است که با اعلام نشدن حضور آنها در برنامه‌ای به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)، این شایعه قوت گرفته است اما هیچ منبع معتبر داخلی این خبر را منتشر نکرده است و همین موضوع می‌تواند دلیلی بر کذب بودن این خبر باشد.

با این حال، برخی سایت‌های بی‌نام و نشان و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال تخریب این دو مداح مشهور ایرانی هستند و خبرهای ضد و نقیض درباره دستگیری عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی را منتشر می‌کنند که این اخبار جعلی شایعه‌ایی بیش نیستند.

یک کاربر ایستاگرامی در واکنش به شایعه بازداشت این دو مداح مشهور نوشت:

شایعست هلالی. چند روز پیش قرار بود بره شهدای گمنام مداحی که توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار میگیره. بخاطر همین هم توسط سپاه حفاظت میشه

کاربری به اسم saeeid1002 در واکنش به انتشار این شایعه در یکی از صفحات ایستاگرام نوشت: حداقل میخواین شایعه سازی کنید یه چیزی بگین که بشه حداقل یه خورده باور کرد.

کانال تلگرام کلاغ بیسواد درباره بازداشت دو مداح مشهور نوشت:

بازداشت دو مداح (رضا هلالی) و (روح الله بهمنی) نشان دهنده اقتدار و بی طرفی سپاه در برخورد با مجاری نفوذ و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری است.

♦️ بار دیگر پرچم عزت و اقتدار سپاه برافراشته شد و ثابت شد دفاع از انقلاب و ارزشهای امام و شهیدان هیچ خط قرمزی برای سپاه نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

➖ ذلت هم برای جریان کثیفی است که در جریان های بسیاری از جمله دستگیری ادمین های بازداشتی قبل از انتخابات که حتی پای وزیر … هم در میان بود، مسائل را سیاسی جلوه دادند

یا در جریان فساد ح ف و قراری که برای وی صادر شد باز هم سیاست کثیف خود را بر حق طلبی و مبارزه با فساد ارجح دانستند و شاهد بودیم وزیری در بیمارستان به عیادت وی رفت، وزیر دیگری در امر وثیقه فعال بود و حتی یک روحانی هم در بیمارستان از وی عیادت کرد

عیادت از بیمار کار پسندیده ایست ولی زمانی که شخص فاسدی به جرم فساد مالی در زندان بوده و به بیمارستان منتقل شده، عیادت این اشخاص معنایی جز حمایت از عملکرد شخص فاسد و همراهی با وی ندارد!

از این دست موارد بسیار است و مجال اندک…

➖ کمی اندیشه ی بی طرفانه گویای حقیقت خواهد بود و در این برهه، نشان دهنده ی رفتار صادقانه سپاه در برخورد با مجاری نفوذ!

سپاه لحظه ای درنگ نکرد که بازداشت دو مداح معروف باعث موج سواری افسادطلبان خواهد شد… کاش نهادهای امنیتی دولتی نیز این خطِ مشی را سرلوحه ی اقدامات خود قرار میدادند هرچند با وجود برخی اشخاص در راس هرم دستگاههای مذکور این انتظار، بیهوده است.

در آخر کانال کلاغ بیسواد خبر بازداشت دو مداح را تایید میکند با ذکر این نکته که روح الله بهمنی پس از ۸ روز موقتا آزاد شده است.

شایان ذکر است اخیر فیلمی کوتاه از حضور عبدالرضا هلالی در مراسم تدفین مرحوم حبیب الله کاسه ساز نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که فرضیه در بازداشت بودن این مداح مشهور را زیر سوال می برد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه