خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
در املش برگزار می شود؛

۱۰ ویژه‌برنامه برای بزرگداشت اولین اقامه نماز جمعه انقلاب در املش

بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی برای بزرگداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان املش برگزار می شود.

۱۰ ویژه‌برنامه برای بزرگداشت اولین اقامه نماز جمعه انقلاب در املش

به گزارش ۸دی، نشست هم اندیشی پیرامون بزرگداشت اولین اقامه نمازعبادی سیاسی جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یکشنبه یکم مرداد با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین صفری قاسم آبادی امام جمعه شهرستان املش در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

در این جلسه پیرامون بزرگداشت ۵ مرداد بحث و تبادل نظر شد.

بر این اساس، برنامه هایی شامل مسابقه چهار جوابی خطبه ها، دیدار و تکریم از خانواده های شهدای روحانی، تجلیل از ائمه جمعه موقت، تجلیل و تکریم از خانواده حجت الاسلام والمسلمین مرحوم حاج شیخ حسن رهبری املشی اولین امام جمعه پس از انقلاب، تکریم از خانواده حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل هاشمی امام جمعه موقت فقید شهرستان املش، همایش پیاده روی خانوادگی، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا، تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه، تجلیل از جوانان و پیشکستوتان نماز جمعه، مانور فضای مجازی پیرامون نماز جمعه، تجلیل از ادارات خدمات رسان به نمازجمعه و… در دستور کار قرار گرفته و در طول هفته ی آینده اجرا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان املش در این نشست، خدمت به نماز جمعه را از اعمال صالحه کسانی نام برد که دل در گرو خداوند و خدمت به بندگان خدا دارند.

صفری از زحمات عوامل برپایی نماز جمعه شهرستان املش تشکر کرد و خواستار تقویت حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان در نمازجمعه با نوآوری و کارهای فرهنگی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه