مسئولیت ربایش مرزبانان ایرانی را بر عهده گرفت

به دنبال مفقود شدن تعداد ۵ مرزبان ایرانی از شامگاه پنجشنبه در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان و بی نتیجه ماندن جستجو ها، یک گروهک تروریستی با انتشار تصاویری از مرزبانان مفقود شده ربایش این افراد را بر عهده گرفت.

مسئولیت ربایش مرزبانان ایرانی را بر عهده گرفت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازمهر، گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با انتشار تصاویری در سایت های مجازی مدعی شد که ۵ مرزبان ایرانی را ربوده است.

در این تصاویر که در پایگاه های مجازی وابسته به این گروهک انتشار داده شده است تعداد ۵ سرباز در حالیکه دستان آنها از پشت بسته شده است و تعدادی سلاح در مقابل آنها قرار دارد این گروهک تروریستی مدعی به ربایش مرزبانان ایرانی شده است.

این گروهک تروریستی مدعی شده است که یک درجه دار مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و تعداد ۴ سرباز را در نزدیکی پاسگاه کهیرتوک در منطقه دشتیاری ربوده است.

با وجود اینکه تعداد ۵ مرزبان ایرانی از شامگاه  پنجشنبه در منطقه جکیگور تاکنون ناپدید شدند اما تا کنون هیچ مقام مسئولی در سیستان و بلوچستان در این رابطه توضیحی به خبرنگاران نداده است و  سرنوشت مرزبانان ایرانی همچنان در هاله ای از ابهام است.

گفتنی است این گروهک تروریستی پیش از این نیز مسئولیت شهادت مرزبانان ایرانی در نقطه صفر مرزی سراوان و حتی ترور دادستان زابل را نیز برعهده گرفته بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه