خبرنگار: ابوالفضل شکری
مدیر اداره اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور تشریح کرد؛

برنامه جهادگران عرصه اجتماعی برای ۶۴۴ تفرجگاه کشور

مدیر اداره اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای سال ۹۶ به همت جهادگران عرصه اجتماعی در ۶۴۴ تفرجگاه کشور ویژه برنامه‌های مفصلی طرح‌ریزی شده است.

برنامه جهادگران عرصه اجتماعی برای ۶۴۴ تفرجگاه کشور

سید محمدیاشار نادری صبح امروز در حاشیه سومین نشست تخصصی جهادگران عرصه اجتماعی در اردوگاه شهدای ۷ تیر رامسر در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: برای سال ۹۶ به همت جهادگران عرصه اجتماعی در ۶۴۴ تفرجگاه کشور شامل پارکها، اماکن عمومی و ۶۴ طرح ساحلی شمالی ویژه برنامه‌های مفصلی طرح‌ریزی شده است و امروز هم در حال برگزاری نشست تخصصی مدیران جهادگر عرصه اجتماعی به منظور تبادل تجربیات هستیم.

وی افزود: در این نشست الگوهای موفق در سال گذشته بین جهادگران به اشتراک گذاشته می شود.

مدیر اداره اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: برای سال ۹۶ غرفه‌های حاشیه تفرجگاهها شامل مهد کودک، مشاوره، نقاشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و برنامه‌های مذهبی مثل نماز جماعت و هر شب به مدت ۲ ساعت برنامه جنگ شادی برنامه‌ریزی شده است.

نادری ادامه داد: آسیب‌های دلایل مختلفی دارد و از جمله آنها پایین بودن میزان نشاط و شادی در بین مردم است و اگر در فضای اجتماعی فضای شادی در کنار خانواده فراهم کنیم و ارتباط صمیمی بین پدر و مادر و فرزندان ایجاد شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوانی اقتصادی باعث درگیر شدن والدین خانواده برای تأمین معیشت خانواده شده است گفت: این مشکل باعث ایجاد بستر لازم برای فراهم شدن آسیب‌های اجتماعی می‌شود و خانواده هم کوچکترین مجموعه اجتماعی است و اگر به خانواده‌ها را برای ایجاد نشاط درونی در خانواده کمک کنیم حتما ظهور و بروز آن را در اجتماع هم خواهیم دید.

مدیر اداره اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین افزود: قریب ۵ هزار نفر جهادگر فرهنگی بصورت مستقیم و غیرمستقیم در سواحل کشور به عنوان همکار وزارت کشور فعالیت می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه