خبرنگار: ابوالفضل شکری
بخشدار مرکزی لنگرود:

زمین‌های مستعد ورزشی روستاها در اختیار جوانان قرار می‌گیرد

بخشدار مرکزی لنگرود گفت: مقرر شده است زمین‌های مستعد ورزشی با اختصاص اعتبارات ویژه برای استفاده جوانان مهیا شوند.

زمین‌های مستعد ورزشی روستاها در اختیار جوانان قرار می‌گیرد

محمد رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره اقدامات اخیر بخشداری در منطقه اظهار داشت: ۸۰ درصد مردم دیو شل و تالش محله لنگرود به شغل نان برنجی سنتی مشغولند و بخشداری نیز در همین زمینه اقدامات خوبی برای اشتغالزایی در منطقه انجام داده است.

وی افزود: با استفاده از تسهیلات ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی کم بهره و پرداخت در مجموع بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی در این مناطق اشتغالزایی شده است.

بخشدار مرکزی لنگرود گفت: به منظور رفاه گردشگران، در زمینی به وسعت یک هزار مترمربع در محور لیلاکوه لنگرود یک بازارچه سنتی احداث و و بیش از ۴۰ غرفه از صنایع دستی و نان برنجی سنتی برای گردشگران دایر شده است.

رنجبر ادامه داد: این نمایشگاه مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است و برای راه اندازی آن نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم با بخشداری همکاری کرده اند.

بخشدار مرکزی لنگرود افزود: به دلیل آبگرفتگی و آماده سازی زمین ورزشی فوتبال روستای فتیده و با همکاری شورای اسلامی و دهیاری و شورای ورزش نسبت به آماده سازی زمین ورزشی روستای فتیده اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده مشکل زمین ورزشی این منطقه برطرف خواهد شد اظهار کرد: جهت احداث سالن ورزشی در روستای فتیده نیز در آینده ای نزدیک اقدام خواهد شد.

رنجبر در پایان گفت: مقرر شده است زمین های مستعد ورزشی در بخش مرکزی لنگرود با اختصاص اعتبارات ویژه از سوی نماینده محترم و فرماندار لنگرود برای استفاده جوانان مهیا شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه