از دایی خواهش میکنم شان و شخصیت تیم را از بین نبرد!

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: علی پروین حق ندارد بگوید تازه متوجه شده پرسپولیس چقدر بدهی دارد، چون او در دو سال گذشته عضو هیئت مدیره پرسپولیس بوده است.

از دایی خواهش میکنم شان و شخصیت تیم را از بین نبرد!

به گزارش۸دی نیوز به نقل از تسنیم ، درباره بحث واگذاری باشگاه داماش گیلان به «گرند خراسان» اظهار داشت: در این چند روز آقایان آمدند و صحبت‌هایی انجام دادند که تبلیغات خوبی برای آنها شد اما در این واگذاری دو، سه موضوع مطرح است.وی افزود: ابتدا برای واگذاری باید در تهران به توافق برسیم، چون تیم داماش تحت نظر مقامات قضایی قرار دارد و آنها می‌خواهند که قرارداد با حضور آنها امضا شود. دوم اینکه هیئت فوتبال استان گیلان حقوقی دارد که من به آن احترام می‌گزارم. آنها می‌گویند بندی در این قرارداد منعقد شود که مشخص کند تیم داماش در استان گیلان بماند و به استان دیگری انتقال داده نشود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به سومین موضوع برای واگذاری این باشگاه به گرند خراسان تصریح کرد: آنها پول یا چک نقد برای اولین پرداخت به باشگاه داماش نداشتند. ما اعلام کرده‌ایم که در تهران و با اجرای دو مرحله اولی که ذکر کردم، پول یا چک نقد پرداخت شود.

عابدینی با اشاره به وضعیت داماش خاطرنشان کرد: داماش چه واگذار شود و چه نشود، مطمئنم با توجه به دیدارهایی پیش‌رو، در لیگ می‌ماند. شاید مقداری از این موضوع به اعتماد به نفس من بازگردد اما ماندن داماش در لیگ دور از واقعیت نیست. معتقدم با آغاز بهار ۹۳، بهار تیم داماش نیز آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر داماش به این شکل به گرند خراسان واگذار شود که هیچ، اما اگر واگذار نشود بضاعت ما در سال ۹۳ جواب خواهد داد. ضمن اینکه بازیکنان داماش نیز متعهد شده‌اند که صبور باشند تا من کارم را انجام دهم که دیگر تنشی ایجاد نشود. اکنون نیز در حال انجام کارهای واگذاری تیم داماش به گرند خراسان هستیم و به‌احتمال زیاد فردا (یک‌شنبه) این باشگاه واگذار خواهد شد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد اعتصاب بازیکنان این تیم در تمرینات به‌دلیل مشکلات مالی و ناراحتی علی پروین از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: پروین حق ندارد بگوید تازه متوجه شدم پرسپولیس چقدر بدهی دارد. او در دو سال گذشته عضو هیئت مدیره پرسپولیس بوده است. هیئت مدیره هزینه‌ها را مصوب می‌کند و مدیرعامل باشگاه نیز این هزینه را انجام می‌دهد.

عابدینی اضافه کرد: اگر او اطلاعاتی از کارهای مدیرعامل باشگاه نداشته باید از مردم عذرخواهی و استعفا کند و همچنین به هیئت رئیسه پاسخگو باشد. از طرفی بازرسی و حسابرسی باشگاه موظف بود که در تمام جلسات هیئت مدیره شرکت می‌کرد و گزارش مالی باشگاه را به هیئت مدیره تحویل و هیئت مدیره نیز این گزارش‌ها را به مردم نشان می‌داد.

وی درباره نقش محمد رویانیان در بدهی‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باید دید نقش هیئت مدیره باشگاه در این میان چقدر بوده است. اگر هزینه‌های مدیرعامل با مصوبات هیئت مدیره انجام شده که هیچ نقشی در بدهی‌ها نداشته اما اگر خارج از مصوبات باشد رویانیان باید پاسخگو باشد.

مدیرعامل داماش بار دیگر با اشاره به تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس افزود: دایی بین بازیکنان پرسپولیس شأن و شخصیتی دارد. خواهشم از دایی این است که شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس حفظ شود و اخلاق باشگاه پرسپولیس با تمرین نکردن زیر پا گذاشته نشود. باید افرادی چون دایی، درخشان، باقری، شاهرودی و… را که در پرسپولیس حضور داشته‌اند، الگو قرار دهیم.

عابدینی عنوان کرد: ۸ سال به‌عنوان مدیرعامل در پرسپولیس حضور داشتم و بازیکنان من چه زمانی که پول داشتیم و چه نداشتیم تمرینات خود را انجام می‌‌دادند و تحریم نمی‌کردند. تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس در شأن پرسپولیس، دایی، مدیریت باشگاه و هوادارانش نیست. آقایان بدانند دعوای مالی بیرون از زمین است و مهم نیست چه‌کسی طرف حساب است.

وی ادامه داد: بازیکنان اگر دعوای مالی دارند باید ابتدا به باشگاه مراجعه کرده سپس از طریق کمیته انضباطی پیگیر مطالبات خود باشند. کمیته انضباطی در این زمینه حکم و در نهایت پرسپولیس را به کسر امتیاز محکوم می‌کند، اما باز هم باشگاه مطالبات خود به بازیکنان را نتواند پرداخت کند، می‌تواند از طریق سازمان لیگ که یکی از محل‌های درآمد باشگاه است مطالبات خود را پرداخت کند.

مدیرعامل داماش یادآور شد: بازیکنان داماش با وجود مشکلات مالی در این چند سال به‌حرمت مردم و احترام استان تمرینات خود را انجام دادند. هیچ باشگاهی حق ندارد به‌دلیل مشکلات مالی تمرینات خود را انجام ندهد.

عابدینی تصریح کرد: اگر دایی عنوان کند که بازیکنان به حرف او گوش نمی‌دهند تا تمرینات خود را انجام دهند، من این حرف را باور نمی‌کنم، چون دایی احترامی دارد و مردمی‌ترین سرمربی پرسپولیس است که بازیکنان به او احترام می‌گزارند.

وی در خصوص جلسه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی و برطرف شدن سوءتفاهمات گفت: بهتر است در مورد گذشته قضاوت نکنیم و در مورد این اتفاق اظهار نظر کنیم، کار خوبی بود که انجام شد و به‌سود هر دو طرف است.

مدیرعامل داماش درباره بحث بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی عنوان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند پتانسیل بالای رحمتی را نادیده بگیرد، اما اجازه دهیم که کی‌روش تصمیم‌گیری کند. با تمامی احترامی که برای رحمتی قائلم باید بگویم بهتر است که حقوق سرمربی تیم ملی حفظ شود و او در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه