فرمانده سپاه قدس گیلان:

۳۵۰۰ خانوار گیلانی خانه‌ای برای زندگی ندارند مسئولان چطور می توانند راحت بخوابند؟!

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: بیش از ۳۵۰۰ خانوار در استان هستند که خانه ندارند، مسئولان چگونه می‌توانند شب راحت بخوابند و مردم شب زیر پلاستیک‌ها بخوابند.

۳۵۰۰ خانوار گیلانی خانه‌ای برای زندگی ندارند مسئولان چطور می توانند راحت بخوابند؟!

به گزارش هشت دی، سردار محمد عبدالله پور در آیین تودیع و معارفه سپاه ناحیه مرکزی رشت در سالن شهدای این سپاه با اشاره به معنی کلمه سپاه پاسداران اظهار داشت: انسان از چیزی پاسداری می کند که زنده و با ارزش است و انقلاب ما هم زنده و با ارزش است پس نیاز به پاسداری دارد و سپاه هم مجموعه سازمان یافته ای است که وظیفه اش پاسداری از انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان انقلاب افزود: انقلاب اسلامی ما مورد تهدید دشمنان قرار دارد و دشمنان در فکر این هستند که انقلاب ما را از بین ببرند و از این جهت ما باید از آن پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد وظایف سپاه گفت: سپاه همیشه در مسئله مبارزه با دشمنان نظام پیش قدم بوده است و در حادثه تروریستی اخیر در مجلس واکنش سریع سپاه پاسداران با حمله موشکی به مواضع داعش باعث باعث فروپاشی این گروهک تروریستی تکفیری شد.

عبدالله پور ادامه داد: سپاه انتقام خون شهدا را حتما از دشمنان این نظام در هر کجایی که باشند خواهد گرفت و در حمله موشکی اخیر به مواضع داعش هم فرماندهان آنها در ساختمان کوچکی بودند که موشک دقیقا به همان ساختمان برخورد کرد و عده ای به هلاکت رسیدند.

وی با بیان اینکه همیشه باید مطیع رهبری باشیم گفت: اگر کسی می خواهد در مسیر انقلاب باشد و بماند باید گوش به فرمان رهبری باشد حالا فرقی ندارد در دولت یا مجلس و یا در هر جای دیگری باشد .

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان در حال توطئه علیه نظام و انقلاب هستند افزود: دشمنان در حال مطرح کردن اسلامی در دنیا هستند که جلوی نور انقلاب را بگیرند و ایجاد داعش و گروه های تکفیری و شیعه انگلیسی از این جمله اقدامات است که دشمنان طراحی کرده اند.

وی با بیان اینکه بعضی از دوستان فکر می کنند که دشمن به ما کمک می کند اظهار کرد: آمریکایی‌ها دست شان به ما برسد پوست ما را می‌کنند و این ماجرای برجام هر بدی‌ای داشت یک خوبی داشت که به ما نشان داد آمریکا شیطان بزرگ است.

عبدالله پور گفت: وحدت کلید حل مشکلات است و سپاه قدس چه به این دولت و چه به دولت های قبل کمک کرده است تا مشکلات حل شود و ما با همه در ایران دوست هستیم و دشمن اصلی ما آمریکا است.

وی با اشاره به دلایل انقلاب ملت ایران افزود: ما انقلاب نکردیم که یکی برود و دیگری بیاید، ما انقلاب کردیم که ارزش‌ها تبلور و فقرا و محرومین ارزش پیدا کنند.

عبدالله پور در پایان اظهار داشت: بیش از ۳۵۰۰ خانوار در استان هستند که خانه ندارند، مسئولان چگونه می‌توانند شب راحت بخوابند و مردم شب زیر پلاستیک‌ها بخوابند، سپاه بمیرد و این مشکلات را نبیند.

در این مراسم، سرهنگ مجید دهندو فرمانده پیشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به وظایف پاسداران اظهار داشت: پاسدار باید شرایطی داشته باشد که از مهم ترین آنها این است که دید حق بین داشته باشد، تشخیص حق را در بین هزاران صدا بدهد، دل مشتاق، شوق ارتباط با خدا داشته باشد و راستگو باشد

فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ساخت خانه مسکونی برای محرومان افزو : در سپاه ناحیه مرکزی رشت از ۶۰ واحد مسکونی برنامه ریزی شده ۴۸ واحد مسکونی برای محرومان توسط سپاه به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه انجام کارهای سخت از عهده بسیج بر می آید ، گفت: تعداد ۱۰۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه قدس گیلان برنامه ریزی شده بود که بالغ بر ۸۰۰ واحد تحویل داده شده است و این از توانایی های بسیج است و هر جایی که لازم باشد بسیج ورود می کند و برای خدمت گذاری آماده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه