به داد اسلام برسید

با نگاهی گذرا به اذهان جهانی درخواهیم یافت که هرکجا نامی از تروریست و خشونت باشد، بلافاصله-مستقیم یا غیرمستقیم- نوک پیکان به سمت اسلام و مسلمانان خواهد رفت.

به داد اسلام برسید

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، آشیان در بروزرسانی خود نوشت:

55787622920957381685

با نگاهی گذرا به اذهان جهانی درخواهیم یافت که هرکجا نامی از تروریست و خشونت باشد، بلافاصله-مستقیم یا غیرمستقیم- نوک پیکان به سمت اسلام و مسلمانان خواهد رفت. و بدبختانه! این چیزی نیست جز همان نتیجه مطلوب و مورد نظر صهیونیستی، که به واسطه ی سال ها تبلیغ و تخریب و با حمایت های مستمر امریکا به ثمر رسید.

چیزی که همیشه برایم مورد سوال بوده سکوت و کم کاری در برابر این هجمه سنگین تبلیغاتی است که امروز شاهد آن هستیم. عجیب هم نیست! در دنیای فیسبوکی ِآدم هایی که وزن دغدغه شان هم وزن سبد کالاست و عیار دردشان به اندازه نرخ دلار روز محاسبه می شود، دیگر کمتر کسی حواسش هست که “وهابیت، عصاره مهلک صهیونیستی” امروز به نام اسلام چه کارها که نمی کند!

و باز هم مثل همیشه، زودتر از همه ی ما، این “رهبر فرزانه انقلاب” است که می بیند صحنه را :

«آمریکا وهابیت را علیه وحدت مسلمین تجهیز کرده است. مردم را به دست هایی که امروز وحدت را می شکنند، توجه بدهید. با مردم صریح حرف بزنید. امروز آن دستی که امریکا علیه وحدت تجهیز کرده، عبارت از همین دست پلید وهابیت است. این را صریح به مردم بیان کنید. پرده پوشی نکنید. از اول،وهابیت را برای ضربه زدن به وحدت اسلام و ایجاد پایگاهی (شل اسرائیل) دربین جامعه مسلمان ها به وجود آوردند. همچنان که اسرائیل را برای اینکه پایگاهی علیه اسلام درست کنند، به وجود آوردند. حکومت وهابیت و این روسای نجد را به وجود آوردند تا داخل جامعه اسلامی مراکز امنی داشته باشند که به خودشان وابسته باشد و می بیند که وابسته اند.

اینها اگر چنانچه به وسیله‌ى مسلمانها به طور کامل محکوم نشوند و بزرگان علمى و بزرگان روشنفکرى و بزرگان سیاسى وظیفه‌ى خودشان را در مقابل اینها انجام ندهند، این فتنه‌ها به اینجاها منحصر نمیماند؛ بلائى به جان جامعه‌ى اسلامى مى‌افتد و روزبه‌روز این آتش توسعه پیدا میکند. باید جلوى این فتنه‌ها را بگیرند؛ چه از طرق سیاسى، چه از طرق فتواهاى دینى، چه از طرق مقاله‌هاى روشنگرِ نویسندگان و روشنفکران و نخبگان فکرى و سیاسى در دنیا. توجه شود به این که در این کارها دستهاى پنهان دشمن نشانه‌هاى خودش را دارد نمایان میکند؛ این چیزى نیست که انسان بتواند این را ندیده بگیرد.»

wahabi_3

تصور کنید، اگر عکس یا ویدئویی جعلی به نام شما در سرتاسر جهان منتشر شود که در آن به خشونت و فحاشی و یا قتل یک انسان بی گناه متهم شوید، چه حالی به شما دست خواهد داد؟ حال بدی است،مگر نه؟ آیا فریادی به وسعت وجودتان نمی کشید؟ آیا با تمام قدرت تلاش نمی کنید جعلی بودن آن ویدئو را ثابت کنید؟ چقدر هزینه خواهید کرد؟

امروز، جنایتی هزاران مرتبه فجیع تر از این واقعه، در سوریه، عربستان و در بسیاری از مناطق دیگر در حال اتفاق است. با نام اسلام و با صحنه گردانی رژیم صهیونیستی، وهابیت و گروه های سلفی و تکفیری. جنایت یعنی زنده سر بریدن یک انسان به جرم شرکت نکردن در نماز جمعه! آن هم با ذکر لا اله الا الله ، زیر پرچم الله اکبر! و به دست مردی با ۱۰ وجب ریش!

چه ظلمی بالاتر از این می توان به دین کرد؟! دینی که ندا سر می دهد: “هل الدین الا الحب؟” «آیا دین چیزی جز محبت است؟»

کافی است جست و جویی در فضای سایبری انجام دهید تا نتایج تاسف آور آن را مشاهده کنید. شگفت زده خواهید شد از این همه تلاش جبهه ی باطل، از این همه ظلمی که در حق اسلام شده است.

اسمش را چه می توان گذاشت؟ کوتاهی؟ نا آگاهی؟ بی تفاوتی؟ و یا غفلت و بی توجهی؟ هرچه که هست آیا کافی نسیت؟ آیا زمانش نرسیده که در عیار دغدغه هایمان تجدید نظر کنیم؟ به گمانتان اسلام چقدر به گردن ما حق دارد؟ آیا حق مطلب را ادا کرده ایم؟ آیا وقت آن نشده که یکبار ما برای اسلام هزینه کنیم…؟ من فکر می کنم در این آشفته بازار مجازی ، گاهی لازم است خود ما آغاز کننده ی یک حرکت باشیم. پس؛

خانم ها؛

آقایان؛

به داد اسلام برسید…!

85041469693175412903

پی نوشت:

«مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون‌هاى فتنه و جاسوسى مبدل شده‏ اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملّاهاى کثیف دربارى، اسلام مقدس‏نماهاى بیشعور حوزه ‏هاى علمى و دانشگاهى، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ‏ها، و در یک کلمه اسلام امریکایى را ترویج مى ‏کنند؛ و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکاى جهانخوار میگذارند.»

امام خمینی (ره)

«وَ إِذَا لَقُوا الَّذِینَ آَمَنُوا قَالُوا آَمَنَّا وَ إِذَا خَلَوْا إِلَى شَیَاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ»

«و هنگامیکه افراد با ایمان را ملاقات میکنند، میگویند ما ایمان آورده ایم، ولی وقتی با شیاطین (و همکیشان) خود خلوت میکنند، میگویند ما با شماییم، ما فقط آنها را استهزا میکنیم»

(سوره بقره، آیه۱۴)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه