طرح استخدام معلمان؛ مخالف برنامه ششم!

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: این طرح خلاف برنامه ششم بود که هفته گذشته در کمیسیون آموزش مجلس این موضوع بررسی شد.

طرح استخدام معلمان؛ مخالف برنامه ششم!

به گزارش ۸دی، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به طرح استخدام ۳۸ هزار معلم حق التدریسی از سوی وکلای ملت، گفت: این طرح خلاف برنامه ششم توسعه بود لذا در جلسه روز سه‌شنبه (۲۷ تیر ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش درباره طرح استخدام ۳۸ هزار معلم حق‌التدریسی توضیحاتی را ارائه کرد و اکنون در انتظار تصمیم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هستیم و در صورت تصویب آن دولت نیز مسلما از آن تبعیت خواهد کرد.
امیری همچنین با اشاره به اینکه اکنون در حال ویرایش نهایی لایحه جامع نظام انتخابات هستیم، گفت: در زمان حضور بنده در وزارت کشور این قانون تهیه شد، اما تدوین نهایی آن با ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری متقارن شد لذا مجددا دولت این قانون را به وزارت کشور عودت داد.

لایحه جامع نظام انتخابات ویرایش نهایی خود را طی می‌کند
معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: بعد از آن هیاتی متشکل از وزیر کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور، بنده و وزیر دادگستری ایجاد شد تا این قانون را با سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری تطبیق دهد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بررسی این قانون در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت به اتمام رسید، اظهار داشت: اکنون در حال ویرایش نهایی آن هستیم و به زودی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت، امیدواریم دولت هم با تصویب آن هرچه زودتر لایحه جامع نظام انتخابات را به مجلس ارسال کند.

امیری همچنین درباره قانون مدیریت خدمات کشوری هم خاطرنشان کرد: این قانون هفته گذشته در دولت مطرح شد و اکنون با قرار دادن در دستور کار، نظرات کارشناسی اعضای دولت را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه