فرمانده سپاه قدس گیلان:

با وجود ۳۵۰۰ خانوار بدون مسکن در گیلان کدام مسئول می‌تواند راحت بخوابد؟

عبدالله پور با بیان اینکه وظیفه سپاه پیش قراولی است، گفت: در استان گیلان بیش از ۳۵۰۰خانوار وجود دارد که خانه ندارند کدام مسئول راحت می خوابد؟ سپاه بمیرد و این را نبیند.

با وجود ۳۵۰۰ خانوار بدون مسکن در گیلان کدام مسئول می‌تواند راحت بخوابد؟

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشت، اظهار کرد: جلسه امروز به مناسبت تقدیر و تشکر از سرهنگ دلاور مجید دوهندو و بیش از ۶سال زحمات خالصانه وی است.

وی با بیان اینکه بنده بر اخلاص او شهادت می دهم، گفت: وقتی خبر رفتنش را شنید آنقدر خوشحال شد که من غبطه خوردم و این یعنی جایگاه شغلی برای وی مهم نیست و هدف خدمت است.

**جز تلاش و خدمت صادقانه چیزی ندیدم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زحماتی که کشید توشه ای برای روز قیامت وی است، گفت: شهادت می دهم جز تلاش و خدمت صادقانه چیزی ندیدم.

وی با بیان اینکه ان شاالله درجایگاه و محلی دیگر از وی استفاده می کنیم، ادامه داد: ما معمولا وقتی فرماندهان شهید شوند بعد در موردشان حرف می زنیم اما باید بگویم که در تمام این مدت در یک آپارتمان حدودا ۵۰ متری زندگی کرد و هیچ گاه در خانه سازمانی زندگی نکرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رشت دارای ویژگی حساسی دارد  ۴۵درصد جمعیت استان و اکثر فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان در رشت هستند که طبیعتا پیداکردن گزینه جایگزین با این حساسیت کار سختی بود.

عبدالله پور بیان کرد: سرهنگ حسین مصطفی پور از فرماندهان موفق و کارآمد ماست و انسانی ولایی و با اخلاص و با روابط عمومی بشیار بالا مثل سرهنگ دوهندو است.

وی در ادامه مورد وظیفه سپاه، گفت: سپاه مفهوم یک سازمان است یعنی مجموعه ای سازمان یافته ای است که کارش نفس پاسداری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: انسان معمولا از چیزی پاسداری می کند که ارزشمند و مهم باشد و فایده داشته باشد و زنده باشد و این نشان می دهد که انقلاب ما زنده است.

**بدعهدی دشمن در برجام بر همه عیان شد

وی با طرح این سؤال که چه چیزی انقلاب ما را تهدید می کند که باید پاسدار آن باشیم، گفت: امروز نظام سلطه درصدد ازبین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران با روش های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بدعهدی دشمن در برجام بر همه عیان شد، گفت: گاهی دوستان خامی می کنند و از دشمن انتظار محبت و وفای به عهد دارند! ما نظام سلطه را بهم ریختیم بعد به ما لطف کند؟

وی افزود: برجام هزار بدی داشت ولی یک خوبی داشت که دوستان فهمدیدند نمی شود به آمریکا اطمینان کرد.

وی با بیان اینکه امروز با وحدت میتوان مشکلات سیاسی و اقتصادی را حل کرد، افزود: اگر همه گوش به فرمان ولایت باشیم یقینا از موانع عبور می کنیم.

**وظیفه سپاه پیش قراولی است

عبدالله پور با بیان اینکه وظیفه سپاه پیش قراولی است، گفت: در استان گیلان بیش از ۳۵۰۰خانوار وجود دارد که خانه ندارند کدام مسئول راحت می خوابد؟ سپاه بمیرد و این را نبیند.

وی افزود: در هرحوزه ای که کمیته امداد و نهادهای دیگر وارد عمل شود سپاه هم در کنار آنها قرار دارد و پیشگام است.

وی با بیان اینکه مراحل انقلاب در حال پیشرفت است هرچند خیلی ها ممکن است خسته شوند در این مسیر، گفت: برای پاسداری از انقلاب نباید به دنبال جناح باشیم بلکه فصل الخطاب ما رهبری باشد، ما باید فردا پاسخگوی شهدا باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موتور و انرژی پرواز سپاه، نیروهای مخلص و بی ادعای پاسداری است، افزود: برای افزایش قدرت باید با سازماندهی مردم قدرت پایان ناپذیر سپاه را برای حفظ انقلاب افزایش دهیم.

به گزارش «دیارباران»، در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور با حکم فرمانده سپاه قدس گیلان، جایگزین سرهنگ مجید دوهندو و به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه