نماینده مردم رشت مطرح کرد؛

ماجرای رشوه توتال در گذشته و فاسد کردن مدیران/ توتال با دستور آمریکا برای سرمایه‌گذاری در ایران حاضرشده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشوه شرکت نفت توتال به مدیران ارشد کشور و فاسد کردن آن‌ها گفت: آمریکا در زمان تحریم به توتال اجازه داده است در ایران سرمایه‌گذاری کند که این جای بحث دارد.

ماجرای رشوه توتال در گذشته و فاسد کردن مدیران/ توتال با دستور آمریکا برای سرمایه‌گذاری در ایران حاضرشده است

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به استقبال ایران از همه سرمایه‌گذاران در کشور اشاره داشت و اظهار کرد: از همه قراردادهای خارجی که بتواند برای ما هم منابع مالی و هم تکنولوژی و فناوری بیاورد استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور شرکت توتال در کشور برای سرمایه‌گذاری و استخراج نفت و استیصال آن افزود: در پارس جنوبی که شرکت توتال از ایران گرفته است نگرانی‌هایی وجود دارد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رشوه دادن توتال در گذشته گفت: توتال شرکتی است که در ایران قبلاً به چند مدیر رشوه داده و آن‌ها را فاسد کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شرکت توتال به دستور آمریکایی‌ها به ایران آمده، خاطرنشان کرد: تأکید می‌کنم که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه کاری نمی‌کنند که نفعشان به ایران برسد.

کوچکی نژاد با تشکیک از حسن نیت شرکت توتال برای سرمایه‌گذاری در ایران، گفت: اینکه چطور شده که در زمان تحریم آمریکا به توتال اجازه داده است وارد کشور ما بشود و سرمایه‌گذاری کند جای بحث دارد.

وی با اذعان به اینکه توتال با سرمایه‌گذاری در ایران یقیناً دنبال تأمین منافع خود است، افزود: خوشبختانه دولت کمیته‌ای را در برابر توتال شکل داده که متشکل از قوه قضائیه نیز است و در حال بررسی شرایط این قرارداد هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم بررسی‌های این تیم عمیق باشد و شرکت توتال بتواند در استخراج نفت و گاز به ما کمک کند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاران خارجی نیز باید هدفشان ایجاد شغل برای کشور نیز باشد، تصریح کرد: هر کشوری که از کشورهای خارج وارد کشور شوند از استخراج نفت ما سود می‌برند و از طرف دیگر نیز باید از ظرفیت‌های داخلی ما استفاده کنند تا اشتغال کشور نیز رونق پیدا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه