خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در املش:

تمام برکات نماز و فلسفه‌ی شهادت، در اقامه نماز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمام برکات نماز در اقامه ی آن است و مایه سعادت فردی و اجتماعی می شود و شهدا شهید شدند تا نماز اقامه شود.

تمام برکات نماز و فلسفه‌ی شهادت، در اقامه نماز است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم یادواره شهدای سه روستای کهنه گویه علیا و سفلی و بهشت آباد از بخش رانکوه شهرستان املش که در مسجد بهشت آباد برگزار شد؛ اظهار داشت: در فرهنگ و معارف اسلامی و آیات و روایات به اقامه نماز تأکید فراوان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: کلید همه ی ارزش ها نماز است و بین خواندن نماز با اقامه ی نماز تفاوت بسیاری است و اقامه ی نماز یعنی آن که قبل از اذان آماده ی راز و نیاز و مناجات با پروردگار خویش باشی و چه خوب و پسندیده است که نمازهای یومیه در پنج نوبت و به وقت ادا شود.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: نماز احکام و آداب و اسراری دارد که اگر به اقامه نماز اهمیت داده شود باعث رشد و پیشرفت و تعالی انسان نمازگزار می شود و چه بسیار انسان های که سال ها زحمت می کشند و تلاش می کنند ولی اثری در زندگی خویش نمی بینند که ریشه ی آن بی توجهی به نماز است.

وی ادامه داد: تمام برکات نماز در اقامه ی آن است و مایه سعادت فردی و اجتماعی می شود و شهدا شهید شدند تا نماز اقامه شود و اقامه‌ی نماز برتر از جهاد در راه خداست و نماز مرکز انرژی است و کسی که اهل اقامه نماز باشد اهل همه ی ارزش های الهی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام راحل و آیت ا… بهجت که افتخار گیلانیان است آن گونه و آن حد که به فضیلت اقامه ی نماز ارزش و اهمیت قائل بودند به هیچ فضیلت دیگری قائل نبودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدا در قرآن به خواندن و قرائت قرآن تأکید کرده ولی به نماز که رسیده اقامه ی آن را سفارش کرده و در بین آیات و روایات و احادیث آن قدر که به اقامه ی  نماز توصیه شده به هیچ عمل عبادی سفارش نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه