خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار چاف و چمخاله:

طرح ساحلی منطقه چاف سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار چاف و چمخاله لنگرود گفت: طرح سالم‌سازی منطقه چاف هم در حال اجراست و پیش بینی می‌کنیم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

طرح ساحلی منطقه چاف سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ۸دی، رضا همام ذاکری عصر امروز در نشست مشترک مسئولان شهرستان‌های آستانه اشرفیه و لنگرود در خصوص مدیریت سواحل این شهرستان‌ها که با حضور یونس نوبخت ریس بازرسی ستاد ساماندهی سواحل کشور برگزار شد اظهار داشت: در زمان مدیریت شهرداری امکانات خوبی در طرح ساحلی چمخاله آورده شده است.

وی افزود: در طرح ساحلی تلاش کرده‌ایم کارها بصورت مداوم انجام شود و امسال بحث سرپوش کردن آلاچیق‌های سرباز، رفع مشکلات مسیر خواهران و کف پوش کردن مسیر و سنگ فرش کردن مسیرها و رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی در طرح به اجرا در آمده است.

شهردار چاف و چمخاله گفت: سال گذشته فرماندار محترم، نیروی انتظامی، سپاه و … به خوبی دست ما را در بحث طرح سالم‌سازی گرفتند و در سال ۹۵ با تلاش این عزیزان تنها یک نفر تلفات داشته‌ایم که آن هم بخاطر برخی کم‌کاری‌ها بوجود آمد.

همام ذاکری ادامه داد: طرح سالم‌سازی منطقه چاف هم در حال اجراست و زیرسازی‌ها  انجام گرفته و در بحث گردشگری فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

شهردار چاف و چمخاله در پایان گفت: آقای لاهوتی و فرماندار محترم بودجه خوبی در بحث گردشگری برای این طرح گرفته اند و انشاء الله سال آینده اجرای طرح چاف به پایان می رسد و فاصله ۱۸ کیلومتری طرح ساحلی دریا در شهرستان لنگرود با بهره برداری از این طرح نصف خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه