خبرنگار: ابوالفضل شکری
رئیس سازمان اردویی بسیج کشور در کلاچای:

شهدا در برابر بی‌عدالتی‌ها و نابرابری‌ها ایستادگی می‌کردند / اگر مدافعان حرم نبودند امروز وضعیت ما بهتر از سوریه نبود

رئیس سازمان اردویی بسیج کشور گفت: اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم و شهید عشوری‌ها نبود وضعیت ما بهتر از سوریه نبود.

شهدا در برابر بی‌عدالتی‌ها و نابرابری‌ها ایستادگی می‌کردند / اگر مدافعان حرم نبودند امروز وضعیت ما بهتر از سوریه نبود

به گزارش ۸دی، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی عصر امروز در یادواره شهدای ۱۴۵ شهید بخش کلاچای اظهار داشت: شهدای ما مظهر عقلانیت دینی هستند و یکی از مهم‌ترین آثار زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا و ایثارگری آنها مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی افزود: بیان از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مبارزه آنها نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌هایی که در تاریخ انقلاب به عنوان نقاط عطفی محسوب می‌شوند باید در این مجالس و یادواره‌ها انجام شود.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور ادامه داد: یادواره شهدا یادآوری یاد و خاطره کسانی است که در برابر ناعدالتی‌ها، نابرابری‌ها و قانون‌شکنی با واژه‌های ایثار، شهامت و از خودگذشتگی ایستادگی کردند و نقاط عطف دیگری در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند. یکی از مهم‌ترین درس‌های شهدا برای همه ما لزوم حفظ وحدت و همدلی در کنار ولی فقیه است.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس یکی از قله‌های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی ایران و سیمای زمینی آیات آسمانی و تفسیر آیه‌های آسمانی و جلوه‌گاه نصرت الهی است.

سلیمانی دفاع مقدس را معتبرترین نقطه تاریخ کشور دانست و گفت: دفاع مقدس قطعه درخشانس از حیات ملی ماست و تجلی‌گاه حقانیت نظام می‌باشد که جلوه‌ای و برداشتی از عاشوراست. ماهیت حادثه، انگیزه‌ها، میل به فدا شدن‌ها، دفاع از عزت مسلمین، ایستادگی در برابر استکبار، فداکاری و از خودگذشتگی جلوه‌های از ماهیت عاشوراست که در دفاع مقدس بروز پیدا کرد و این نشان می‌دهد عاشورا زنده است.

رئیس سازمان اردویی بسیج با تأکید بر اینکه دفاع مقدس این ظرفیت را دارد که در زمان حرکت کند و دستآوردهای آن باید با همه وجود به نسل‌های آینده انتقال داده شود اظهار داشت: در حالی که دشمنان اسلام بسیج عمومی شده‌اند که برای خدشه‌دار کردن تفکر امام (ره) همه امکانات خود را بکار بگیرند یادواره‌ها محلی مناسب برای مبارزه با این خدعه دشمن است.

وی با اشاره به فضای مسموم ایجاد شده برای رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: اگر فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود باید در همدان و کرمانشاه و داخل شهرهایمان با اینها می‌جنگیدیم و این موضوع را حادثه حرم امام به اثبات رساند.

سلیمانی ادامه داد: اینکه داعش بیش از ۲۰۰۰ زن را بدون رعایت حدود شرعی بین خودشان فروخته‌اند و طفلی را برای خنده ذبح می‌کنند و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر می‌گیرند و روی آتش سرخ می‌کنند و برای مادرش می‌فرستند نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ داعشی‌هاست و اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم و شهید عشوری‌ها نبود وضعیت ما بهتر از سوریه نبود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۲ شبکه تلویزیونی بر علیه دستآوردهای جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن افکار و اندیشه مردم هستند تا ایده‌ها و ایمان‌های مردم سست شود تا اهداف خودشان را به سرانجام برسانند و حاکمیت خودشان را بر ما مسلط کنند.

رئیس سازمان اردویی بسیج مستضعفین کشور در پایان گفت: عزت و امنیتی که شهدا به ما دادند را نباید فراموش کنیم و نباید از یاد ببریم که روزی در این کشور آمریکایی از ما حق توحش می‌گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه