فرمانده سپاه قدس گیلان:

باید فضای کشور را با برنامه‌های فرهنگی و هنری شهدایی کرد/کسانی که مسیر انقلاب را فهمیده‌اند، اهل ترس نیستند

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه کسانی که مسیر انقلاب را فهمیده‌اند، اهل ترس نیستند گفت: باید فضای کشور را با برنامه‌های فرهنگی و هنری شهدایی کرد.

باید فضای کشور را با برنامه‌های فرهنگی و هنری شهدایی کرد/کسانی که مسیر انقلاب را فهمیده‌اند، اهل ترس نیستند

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در حاشیه مراسم عصر خاطره شهید علی‌اصغر اکبری سیاهکوچه در گفتگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: نقش‌آفرینی شهدا در مناطق مختلف کشور نشان‌دهنده تفکر فراجناحی و منطقه‌ای آنان است که شهید اکبری مصداق بارز همین تفکر است.

وی با اشاره به پیام سرلشکر ایزدی معاون ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به مراسم عصر خاطره شهید علی‌اصغر اکبری سیاهکوچه گفت: اخلاص در عمل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای نظام ماست که باعث شده پس از گذشت سال‌ها این‌گونه یادشان گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان به نقش‌آفرینی شهید اکبری در پیروزی‌های غرب کشور در دوران دفاع مقدس  اشاره کرد و افزود: خوش‌رویی و نوع مدیریت شهید اکبری به‌گونه‌ای بود در مدت کوتاهی، در منطقه استراتژیک غرب کشور، در دل مردم جای گرفت و توانست نیروهای بومی بسیاری را در کردستان ساماندهی کند.

وی بابیان اینکه شهید اکبری از شهدای امنیت پایدار در دوران دفاع مقدس است اظهار کرد: تکلیف گرایی شهدا همان مسئله است که منجر به جاودانگی شهدا از زمان صدر اسلام تاکنون شده است.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه خون شهدا عامل استحکام و پایداری نظام اسلامی است گفت: اعتقاد راسخ دارم تا زمانی که ملت ما راه شهدا را ادامه می‌دهد، از گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد.

وی با اذعان به اینکه کسانی که مسیر انقلاب را فهمیده‌اند، اهل ترس نیستند بیان کرد: راه شهدا همان عمل به وصیت‌نامه شهداست و محور وصیت‌نامه‌های شهدا اصل اسلام و ولایت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه باید فضای کشور با برنامه‌های فرهنگی و هنری شهدایی کرد تصریح کرد: مظهر قدرت ایران شهدا هستند و تمامی محورهای مقاومت در منطقه شهدای ما را الگوی خود قرار داده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه