رئیس پلیس راه استان گیلان خبر داد:

‌ترافیک‌ کم‌حجم در محورهای مواصلاتی گیلان/ گشت‌زنی خودروی تست الکل و اعتیاد در محورهای مواصلاتی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: محورهای مواصلاتی استان گیلان در حال حاضر دارای حجم ترافیکی کم هستند.

‌ترافیک‌ کم‌حجم در محورهای مواصلاتی گیلان/ گشت‌زنی خودروی تست الکل و اعتیاد در محورهای مواصلاتی

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: مسافرت‌ها و ترددهای خودرویی به استان گیلان از عصر دیروز آغاز شده و اوج این مسافرت‌ها و ترددها، ظهر و عصر امروز است.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان گیلان هم‌اکنون دارای حجم ترافیکی کم هستند، عنوان داشت: در ساعات آینده که اوج ورودی‌ها به محورهای مواصلاتی استان آغاز می‌شود نیز دارای ترافیک روان هستیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه طرح ویژه تابستانی پلیس راه استان گیلان در تمام محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود، اذعان داشت: طرح مذکور در راه‌های تفرجگاهی و ساحلی به‌طور ویژه انجام می‌شود.

محمدپور محدوده های اماکن سیاحتی و زیارتی استان گیلان را شامل طرح تابستانی پلیس خواند و بیان داشت: در طرح تابستانی پلیس راه استان گیلان، برخورد با رانندگان پرخطر و تخلفات حادثه‌ساز تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خودروی تست الکل و اعتیاد در محورهای مواصلاتی استان گیلان گشت می‌زند، گفت: این خوردرو برای جلوگیری از حوادث رانندگی که در اثر مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر اتفاق می‌افتد به‌صورت روزانه در محورهای مواصلاتی استان گیلان گشت می‌زند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه