می‌خواهم بدانم ۱۷ سال در افغانستان چه کردیم!

رئیس‌جمهوری آمریکا که در کاخ سفید میزبان چهار کهنه‌سرباز جنگ افغانستان بود، تاکید کرد، می‌خواهد از نظرات نیروهای میدانی همزمان با بحث‌ها در رابطه با اعزام سربازان بیشتر به افغانستان مطلع شود.

می‌خواهم بدانم ۱۷ سال در افغانستان چه کردیم!

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه واشنگتن تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: نزدیک به ۱۷ سال است که آنجا هستیم و می‌خواهم این موضوع را بفهمم که علت این حضور ۱۷ ساله چه بوده است و اوضاع چطور پیش رفته و باید اکنون درباره ایده‌های جدید چه کاری انجام داد. ایده‌های مختلفی را از افراد مختلف شنیده‌ام اما می‌خواهم نظر نیروهای میدانی را بدانم.

ترامپ در این دیدار که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری و هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی کاخ سفید حضور داشت، گفت: نیروهای وجود دارند که احتمالا بهتر از هر کس دیگری از اوضاع اطلاع دارند و ما تلاش داریم برخی از آن ایده‌ها را به دست آوریم چرا که ما مدت زمان بسیاری آنجا بودیم و این یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های ما بوده است.
دونالد ترامپ به وزیر دفاع آمریکا اجازه داده است تا سطح نیروها در افغانستان را تعیین کند. این اقدام، احتمالا راه را برای افزایش میزان نیروهای درخواستی فرماندهان آمریکایی هموار می‌کند. با این حال هنوز هیچ‌گونه تصمیمی درباره تعداد نیروها که اکنون حدود ۸۴۰۰ تن هستند، گرفته نشده است.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه