آقای روحانی سعه صدر داشته باشد/ دشمنان سعی دارند که روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی امت اسلامی را تضعیف کنند

توصیه ای هم داریم به رییس جمهور محترم جناب آقای روحانی اینکه سعه صدر داشته باشند در مقابل مشکلات و نقد و پیشنهادهای سازنده ای که از جانب گروه های مختلف ارایه می شود را به دیده منت بخرند و با تحلیل درست جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده نمایند.

آقای روحانی سعه صدر داشته باشد/ دشمنان سعی دارند که روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی امت اسلامی را تضعیف کنند

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد که مشروح آن در زیر آمده است:

حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت “شعار مرگ بر آمریکا” را فراموش نکنید چون آمریکا شیطان بزرگ است.

امام خمینی ( رحمت الله علیه )

 « وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً»

دهه مبارک فجر نشان از بصیرت امتی است که سالیان دراز زیر چکمه های ستم طاغوتیان زمان و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار فریادشان به بغض عمیقی تبدیل شده بود که شکستن آن مردی خدایی از جنس فجر را می طلبید.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ایمان و اخلاص و با هدایت پیامبر گونه حضرت امام روح الله به دوران تیره سلطنتی پایان داد و حیات خلوت و ژاندارمی در منطقه جنوب غرب آسیا را به کشوری انقلابی مبدل ساخت که در آن مستضعفان و پا برهنگان و کوخ نشینان عزتمند شدند.

پر واضح بود که استکبار جهانی با هر گونه بیداری و هوشیاری ملت ها که به ضرر منافع آن باشد مخالف باشد و در صدد سرکوب آن برآید، از این رو اصطلاح حقوق بشر را به عنوان ابزاری برای زورگویی و سلطه بر ملت ها بنا نهاد تا از این طریق به امیال کثیف خود دست یابد.

امروز نیز آمریکا و سگ های هار و طماع اطراف آن، انقلاب اسلامی ما را نشانه رفته و بیش از پیش برای نابودی ارزش های ما کمر همت بسته و در این راه از هیچ خیانتی دریغ نمی کنند و با قربانی نمودن بهترین فرزندان این آب و خاک، تحریم های متعدد اقتصادی و تهدیدهای مضحک نظامی احساس می‌کنند می تواند اراده ملت غیور ما را به زانو درآورد و اسلام را دینی ناکارآمد در عرصه جهانی جلوه دهند ولی جهانیان دیدند و می بینند که روز به روز بر عزت و شرف این ملت افزون می شود.

شیطان بزرگ سازمان ملل را وسیله ی فشاری برای زورگویی های بی جا و بی اساس خود می داند و قطعا تنها راه مقابله با فشارهای ظالمانه او مقاومت و تقویت روحیه  استکبار ستیزی است. برخی ها تنها راه نجات و سعادت را تعامل با شیطان بزرگ می دانند و سعی دارند با طرح شبهه در مقاوت مردم خدشه وارد سازند و با حذف شعارهای ضد استکباری ارزش های والای جامعه را که معمار کبیر انقلاب(رضوان الله تعالی علیه) برای ما به یادگار گذاشته به انحراف بکشانند. بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، ایران به برکت اسلام و انقلاب روی پای خود ایستاد و به دیگران تکیه نکرد و تسلیم چشم و گوش بسته نشد این هم به برکت ایمان به خداست. حالا می خواهند انتقام بگیرند. بر همین اصل سر خم کردن در مقابل افزون طلبان و مستکبران در فرهنگ ما راهی ندارد.

در این برهه از تاریخ که دولتمردان ما مشغول مذاکره با کشورهای ۱+۵ برای دفاع از حقوق مسلم هسته ای ملت عزیز ایران اسلامی هستند، دشمنان ما به طرق مختلف سعی دارند که روحیه مبارزه طلبی و ظلم ستیزی امت اسلامی را تضعیف کنند، جامعه دانشگاهی ما باید بیش از گذشته در نا امید کردن دشمن و برملاساختن نقشه های شوم آنها قدم بردارد و لحظه ای از صهیونیسم بین الملل غافل نشود و بیش از پیش روحیه آرمان خواهی و استکبار ستیزی خود را تقویت کنند.

تیم هسته ای ما نیز باید مقتدرانه در مقابل باج خواهی و زیاده خواهی های ظالمانه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل که غده ای سرطانی برای بشریت است ایستادگی کند و توصیه های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) مبنی بر نرمش قهرمانانه، مانور هنرمندانه را نصب العین خویش ساخته ودرک صحیح از فرمایشات ایشان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهندکه اگر غیر از این باشد فردای قیامت در مقابل خون شهدا و امام شهدا شرمنده خواهند بود.

توصیه ای هم داریم به رییس جمهور محترم جناب آقای روحانی اینکه سعه صدر داشته باشند در مقابل مشکلات و نقد و پیشنهادهای سازنده ای که از جانب گروه های مختلف ارایه می شود را به دیده منت بخرند و با تحلیل درست جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده نمایند.

انتظار ما از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم این است که که از همه دیدگاه ها و افراد جهت شفافیت ابعاد مختلف مذاکرات ژنو برای روشنگری اذهان ملت ایران استفاده نماید.

ما به فرموده امام بصیرمان ایمان داریم که شیطان قابل اعتماد نیست و از کسانی که دوستی بدون قید و شرط با شیطان را در مخیله خود دارند اعلام انزجار و دوری می کنیم و آنها را افرادی بی بصیرت و تاریخ مصرف گذشته می دانیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان ، ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی فجر انقلاب، همراه با ملت خداجوی ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شعار “مرگ بر آمریکا و صهونیسم”، که نه تنها یک شعار همراه با شعور بلکه راهبردی علیه مستکبران عالم است را سر خواهیم داد و بار دیگر عهد و پیمان خود را با رهبر و ولی امر خود امام خامنه ای ( مدظله العالی ) تجدید و با تمام ایستادگی خود را در مسیر رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی و حرکت به سوی راه اندازی تمدن عظیم اعلام می داریم.

والعاقبه للمتقین
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه