رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رشت خبر داد؛

تصویب کمک ۱۰ میلیون تومانی به انجمن علمی سازه‌های ماکارونی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت لایحه کمک مالی به انجمن علمی سازه های ماکارونی دانشگاه گیلان مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

تصویب کمک ۱۰ میلیون تومانی به انجمن علمی سازه‌های ماکارونی

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر رشت در دوره های قبل نیز به انجمن علمی _فرهنگی سازه های ماکارونی دانشگاه گیلان مساعدت کرد و این بار نیز پیشنهاد کمک ۱۰ میلیون تومانی به این انجمن مطرح و مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات این انجمن جزو مسابقات معتبر دانشگاهی است تصریح کرد: بنده معتقدم باید از چنین برنامه هایی که دانشجویان شهر رشت نیز در آن حضور و مشارکت دارند حمایت کرد.

علوی با اعلام اینکه در سالهای گذشته نیز از سوی شورا به این انجمن کمک مالی انجام گرفته بود گفت: سال گذشته مبلغ بیست میلیون تومان از سوی شورای اسلامی شهر رشت با این انجمن مساعدت مالی صورت گرفت.

این عضو شورای شهر رشت وضعیت مالی شهرداری رشت را نامساعد دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش پرداخت کمک مالی در سال جاری به انجمن علمی_فرهنگی سازه های ماکارونی وضعیت نامناسب مالی شهرداری رشت می باشد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر رشت در خصوص موضوع ضابطه مند نمودن تخفیفات هزینه های تدفین سازمان آرامستان شهرداری رشت نیز اظهار کرد: با این لایحه موافق هستم اما دربخشهایی نیازمند اصلاحات می باشد.

علوی افزود: در بخش ارائه خدمات به خانواده های شهدا باید امکانات مناسبتری ارائه شود.

وی درباره اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بیان کرد: در این اساسنامه موضوع حضور اعضای شورای شهر در هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری رشت مطرح شده که با این موضوع مخالف هستم.

علوی افزود: پیشنهاد می‌کنم اعضای هیات مدیره متشکل از کارکنان متخصص شهرداری رشت باشد و ضرورتی برای حضور اعضای شورا در هیات مدیره باشگاه وجود ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه