واکنش پروین به شایعه فروش خانه‌اش به دلیل بدهی

پیشکسوت نامدار فوتبال کشورمان گفت: فروش خانه‌ام به دلیل بدهی پسرم صحت ندارد و امیدوارم با آبروی افراد به این راحتی بازی نشود.

به گزارش ۸دی، علی پروین در خصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل برخی مسائل منزل مسکونی‌اش به فروش رفته، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و خانه من فروخته نشده است. خوشبختانه بخش حقوقی اتاق بازرگانی به صورت شفاف اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن عنوان شد که حفظ آبروی افراد بسیار مهم است و امیدوارم همه به این موضوع توجه کنند که با آبرو و اعتبار افراد بازی نشود.

وی ادامه داد: با مسئولان اتاق بازرگانی صحبت‌هایی کرده‌ایم و ۱۵ روز فرصت داریم تا برای پرداخت بدهی تقسیط بندی کنیم. فروش منزل در کار نیست. هر چند که من کاملا پذیرفته‌ام که پسرم ۲۰ میلیارد تومان بدهی دارد. مطمئنا به صورت قانونی به دنبال رفع این مسائل خواهیم بود اما از همه می‌خواهم که بیخود و بی‌جهت با آبروی افراد بازی نکنند.

بحث بدهی فرزند علی پروین چند وقتی است که در رسانه‌ها مطرح شده اما این را باید در نظر داشت که علی پروین یکی از بزرگ‌ترین افراد خوشنام فوتبال کشورمان است که همواره مورد احترام و تکریم کل مردم جامعه قرار داشته است. پروین بارها در مراسم خیر و حتی برای حل مشکلات برخی‌ها ورود کرده و همگی او را به عنوان یک چهره موجه و مردمی می‌شناسند و می‌توان اذعان کرد که بعد از ۵۰ سال خدمت صادقانه در ورزش همه اهالی ورزش، سیاست، هنر،‌فرهنگ و … علی پروین را فردی موجه و مورد تائید می‌دانند.

بدون شک مشکل به وجود آمده از طرق قانونی حل خواهد شد اما در این بین نباید چهره موجه علی پروین که سلطان فوتبال ایران است، خدشه‌دار شود. این ابراز امیدواری از طرف اهالی ورزش و رسانه وجود دارد که با آبروی بزرگان و حتی مردم عادی به این راحتی بازی نشود. پروین فردی است که سال‌ها دل مردم ایران و هواداران پرسپولیس را شاد کرده و حالا که خود او بدهی پسرش را پذیرفته، بهتر است فارغ از هیاهوهای کاذب علاوه بر اینکه با آبروی فرد بزرگی چون پروین بازی نشود، اجازه دهند کارها از طریق قانون و با آرامش پیش برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه