امکان خرید خودرو در سطح نمایشگاه های محدوده مجاز تردد خودرو

مجوز عرضه خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی در سطح نمایشگاه های محدوده مجاز تردد خودرو سازمان صادر شد.

امکان خرید خودرو در سطح نمایشگاه های محدوده مجاز تردد خودرو

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای رفاه مردم، امکان خرید خودرو در سطح نمایشگاه های محدوده مجاز تردد خودرو میسر گردید.

Khodro Anzalifz

مجوز عرضه خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی در سطح نمایشگاه های محدوده مجاز تردد خودرو سازمان صادر شد.

با توجه به درخواست مردم شریف استان گیلان و پیرو هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهنمایی و رانندگی استان به منظور تسریع، تسهیل و یکسان سازی درنحوه عرضه خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی و ارائه خدمات بهینه به خریداران خودروها، امکان عرضه و خرید خودرو در تمامی شهرستانهای محدوده تردد خودرو از سوی شرکتهای واردکننده خودرو صادر شد.

عدم ضرورت مراجعه خریداران به محدوده پلاک گذاری، افزایش ساعات بازدید خودروها، اختصاص فضا و مکان مناسب نمایشگاهی، حذف واسطه گری و دلالی، امکان ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات از جمله مزایای اجرای این طرح می باشد.

براساس این گزارش هم اکنون ۱۲ شرکت با دریافت مجوزات لازم از سوی این سازمان اقدام به واردات خودرو می نمایند و در حال حاضر حدود ۲۰ نمایشگاه عرضه خودرو از سوی شرکتهای وارده کننده خودرو با پلاک منطقه در شهرهای رشت و انزلی با فرآهم نمودن شرایط مناسب در این زمینه شروع به فعالیت نمودند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح نمود: تمامی شرکتهای مجاز وارد کننده خودرو موظف شده اند فضای نمایشگاهی مناسب با رعایت ضوابط و استاندارهای لازم در سطح شهرستانهای محدوده تردد خودرو  را به این سازمان تعرفه تا پس از بازدید و موافقت سازمان نسبت به مجوز فروش خودروها در نمایشگاههای مزبور اقدام نمایند .

گفتنی است شهرستانهای بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، صومعه سرا، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، فومن و سیاهکل در محدوده تردد ۵۰ کیلومتر خودروهای خارجی با پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال سازمان به آدرس اینترنتی  www.anzalifz.ir مراجعه نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه