خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرمانده اردوگاه شهدای 7 تیر رامسر خبر داد؛

دوره آموزشی طرح ولایت بسیج دانشجویی در رامسر برگزار می‌شود

فرمانده اردوگاه شهدای ۷ تیر رامسر از برگزاری دوره آموزشی طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی در مرداد ماه آینده در این اردوگاه خبر داد.

دوره آموزشی طرح ولایت بسیج دانشجویی در رامسر برگزار می‌شود

 

سرهنگ میرزا آقایی فرمانده اردوگاه شهدای ۷ تیر رامسر در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: دوره آموزشی طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور در مرداد ماه در این اردوگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از سوم تا ۳۱ مرداد در ۴ دوره‌ی متوالی برگزار خواهد شد و در هر دوره بیش از ۵۰۰ نفر از برنامه‌های متنوع آموزشی این اردوگاه بهره‌مند می‌شوند.

به گفته میرزا آقایی بیش از ۶۰ هزار نفر از بسیجیان کشور در سال گذشته از برنامه‌های اردویی، آموزشی وفرهنگی و تفریحی اردوگاه شهدای ۷ تیر بهره‌مند شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در یک طرح ابتکاری، با انجام فعالیت‌های جهادی در این اردوگاه، در سال گذشته بیش از ۴ تن هندوانه ، یک و نیم تن بادمجان و یک تن خیار برداشت شده است که پیش‌بینی می‌شود این روند امسال نیز ادامه داشته باشد و با تلاش بیشتر  انواع و اقسام بادمجان، کیوی و خیار و هندوانه در این اردوگاه تولید و علاوه بر مصرف داخلی به بازار عرضه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه