خوش‌رقصی آقای مدیر گیلانی با چنگ‌اندازی به صورت نظام برای بقا

می‌توان از عملکرد ضعیف برخی مدیران به‌عنوان سرپوشی برای کم‌کاری‌های حوزه خدمتی خود یادکرد تا با بیان هجویات خودساخته و عنایت به بذل‌توجه خوش‌رقصی آن‌ها توسط دولت، برای چند سال دیگر تکیه‌بر صندلی قدرت خیالی خود بزنند.

خوش‌رقصی آقای مدیر گیلانی با چنگ‌اندازی به صورت نظام برای بقا

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، «اصولگرایان در این ۳۶ سال تنها ما را نصیحت کردند و یکی هم مثل من تا حالا از تشییع چیزی یاد نگرفته است؛ به پیغمبر خدا  اصولگرایان دستشان برسد، ایران رو مثل سوریه و مصر،  عرب می‌کنند؛ اصولگرایان همان‌هایی هستند که تحمل نقد ندارند و زبان مردم را می‌دوختند؛ به پیغمبر خدا، این اصولگرایان ورزش را بر شما حرام خواهند کرد؛ به پیغمبر خدا  اصولگرایان دستشان برسد خیابان‌ها را مردانه و  زنانه می‌کنند؛ من ترسی از مراجع امنیتی ندارم؛ چقدر تحمل؟ چقدر سکوت؟ تا کی تحمل؟ همش دنبال بگیروببند و حکم صادر کردن هستند؛ اصولگرایان همان چهاردرصدی هایی هستند که بچه‌هایشان با پول ما در بهترین دانشگاه‌های دنیا درس می‌خوانند»

این افاضات تنها بخشی از سخنان مطرح‌شده توسط یکی از مدیران کل استان گیلان است که در خوش‌بینانه‌ترین حالت، طعم و بوی خوش‌رقصی سیاسی را در اذهان تداعی می‌کند و این همان اتفاقی است که در روزهای پایانی منتهی به عمر دولت فعلی به تعدادی دیگر از مدیران استان و حتی شهرستان برای حفظ صندلی‌هایشان سرایت کرده است.

سخت است که این دست از هجویات در محافل مختلف که مختص بازی‌های کودکانه سیاسی بوده را به پای اعتمادبه‌نفس ناشی از عملکرد موفق این مدیران گذاشت؛ آن هم مسئولانی که نه با تکیه‌بر توانایی خود بلکه با کوبیدن بر طبل وا دولتا و تخریب رقبای خیالی، هر آنچه را که در مخیله دشمنان نظام نمی‌گنجید به‌راحتی و سینه‌چاکی «من ترسی ندارم» به هم‌وطنان خود نسبت داده‌اند.

نکته حائز اهمیت درباره چرایی موارد مطرح‌شده از سوی حضرات است که می‌توان، از عملکرد ضعیف این دست مدیران، به‌عنوان سرپوشی برای کم‌کاری‌های حوزه خدمتی خود یادکرد تا با عنایت به بذل‌توجه خوش‌رقصی‌شان از سوی دولت، برای چند صباح دنیوی دیگر تکیه‌بر صندلی قدرت خیالی خود بزنند.

جدای از دیدارهای فرمایشی برخی از این مدیران با خانواده‌های معزز شهدا، می‌توان از خانه‌تکانی، عزل و نصب‌های مدیران و رؤسای زیردست تحت امر خود برای تزریق ثروت و ثبات جایگاه، به‌عنوان راهی از جنس فرار روبه‌جلوی مدیران خوش‌رقص یاد کرد. مدیرانی که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف حتی خواب معاونت در ادارات کل را نمی‌دیدند با چنگ زدن به ریسمان پرطمطراق و خودساخته تعاریف حزبی، حال به دنبال تمدید پست مدیریتی با تکیه‌بر موارد قیدشده هستند.

«پیچ تاریخی» همان کلیدواژه مهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید سرلوحه بررسی پرونده‌های مدیریتی این دست از مدیران، نزد دستگاه‌های بالادستی و امنیتی قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
به این مدیرکل شجاع و تشنه قدرت عرض می شود که نگران نباشد؛امروز گفته شد مدیران فراجناحی و البته از گروه اعتدالیون کمی تا قسمتی اصلاح طلب باید زمام امور را در دست داشته باشند. ضمنا حرف های بچه گانه را کنار بگذارید.خیابانها را نمی توان(به فرمایش شما)زنانه،مردانه کرد.در انتخابات اخیر این ادعای مضحک در مورد پیاده روها مطرح شده بود.منبعدحرف ها را خوب بیاد بسپارید تا عینا تکرار کنید.
ناشناس در پاسخ به
خب بحمدالله دانشگاه ها رو که زنانه مردانه کردید جدیدا سواحل را هم در دست اقدام دارید نترسید به زنانه مردانه کردن خیابان هم میرسید البه به وقتش!
در حاشیه