پیشنهاد نجومی لاتزیو به سردار آزمون

سردار آزمون با وجود این که ستاره خط حمله ایران قرارداد جدیدی با باشگاه روسی امضا کرد اما این بازیکن همچنان سوژه اول اطراف اردوی لاتزیو برای انتقال به پایتخت ایتالیا قلمداد می شود.

پیشنهاد نجومی لاتزیو به سردار آزمون

به گزارش ۸دی، از چند هفته قبل گمانه زنی ها در خصوص انتقال قریب الوقوع سردار آزمون به سری A ایتالیا و پوشیدن پیراهن لاتزیو با گزارش مفصل در روزنامه معتبر کوریره دلااسپورت آغاز شد و در این مدت به یکی از سوژه های داغ بازار تابستانی فوتبال ایتالیا تبدیل شد به خصوص که بعد از سال ها با قدرت گرفتن باشگاه های این کشور در مباحث مالی شاهد نقل و انتقالات جالب توجهی میان هفت خواهران(باشگاه های معروف و محبوب سری A) بودیم.

در شرایطی که سردار با پایان یافتن دعاوی میان دو باشگاه روسی روستوف و روبین دوباره سر از شهر کازان درآورد و قرارداد جدید با مدیران باشگاه روبین امضا کرد تا همچنان شاگرد قربان بردی اف باقی بماند اما باز هم رسانه های ایتالیایی پروسه انتقال این مهاجم گلزن به باشگاه محبوب شهر رم را به عنوان سوژه ای جذاب مدنظر قرار داده و این بار مدعی شدند لاتزیو پیشنهاد خود برای خرید مهاجم اول تیم ملی ایران را تا سقف ۱۸ میلیون یورو افزایش داده است.

صفحه ۱۶ روزنامه کوریره دلااسپورت در شماره امروز که با تصویری از سردار آزمون در جشن صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسته شده است.
کوریره دلااسپورت امروز در صفحه ۱۶ خود که اختصاص به اخبار باشگاه لاتزیو داشت، نوشت:« سردار آزمون همچنان گزینه اول در مارکتینگ تابستانی باشگاه لاجوردی پوش پایتخت ایتالیا قرار دارد تا جایی که نماینده های لاتزیو در مذاکراتی که با مدیربرنامه و پدر سردار داشتند پیشنهاد خود را تا سقف ۱۵ میلیون یورو افزایش داده و با گنجاندن بند پاداش سه میلیون یورویی حاضر به پرداخت رقمی گزاف برای کشاندن مهاجم ۲۲ ساله ایرانی به رم شدند».
در این گزارش آمده است:« لاتزیو بعد از فروش چند بازیکن خود از جمله لوکاس بیلیا آرژانتینی به باشگاه میلان حالا بودجه ای کلان در حساب خود برای خریدهای جدید دارد که بعد از ورود لوکاس لیوا برزیلی از لیورپول سران لاتزیو روی خرید سردار به عنوان بمب نقل و انتقالاتی خود برای برطرف کردن ضعف گلزنی تمرکز کرده و پیش بینی می شود این پروسه تا یک هفته آینده با پاسخ مثبت آزمون و باشگاه روسی به نتیجه برسد».
کوریره دلااسپورت یکی از معروف ترین و پرتیراژترین روزنامه های ورزشی کشور ایتالیا محسوب می شود که فوتبالدوستان این کشور صبح خود را با خواندن این روزنامه آغاز می کنند و قرار گرفتن سردار آزمون در بین سوژه های داغ نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۱۷ سری A باعث شده فوتبال ایران بیش از هر زمان دیگری مورد توجه ایتالیایی ها و طرفداران دومین تیم بزرگ پایتخت قرار بگیرد. بازیکنی که با توجه به امضای قرارداد با روبین کازان در هفته گذشته بر اساس قوانین نقل و انتقالاتی فیفا می تواند در همین تابستان و پنجره نقل و انتقالاتی راهی ایتالیا شود تا پیراهن لاتزیو را به عنوان گران ترین بازیکن آسیایی این فصل برتن کند تا ایران دوباره در سری A نماینده ای داشته باشد.
انتهای پیام/

منبع: ورزش 3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه