دلیل سفر تاج به روسیه چیست؟

رئیس فدراسیون فوتبال برای امضای قرارداد بازی دوستانه ایران و روسیه و همچنین هماهنگی برگزاری کمپ تیم ملی پیش از جام جهانی، راهی مسکو خواهد شد.

دلیل سفر تاج به روسیه چیست؟

به گزارش ۸دی، مهدی تاج به زودی سفری را به روسیه خواهد داشت تا در خصوص برگزاری دیدار دوستانه ایران و روسیه که در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) انجام می‌شود، قراردادی را منعقد کند.
برگزاری دیدار دوستانه ایران – روسیه قطعی شده است، اما برای رسمیت یافتن، ثبت در تقویم فیفا و البته مشخص شدن زمان دقیق و مکان این بازی باید قراردادی بین فدراسیون دو کشور ثبت شود. رئیس فدراسیون فوتبال هم از همین‌رو سفری به مسکو خواهد داشت تا با رئیس فدراسیون فوتبال روسیه دیدار کند. البته سفر تاج به روسیه یک تیر و دو نشان است و وی برای برپایی کمپ تیم ملی پیش از جام جهانی در روسیه نیز هماهنگی‌هایی انجام خواهد داد.
تاج برای این سفر منتظر بازگشت نمایندگان کادرفنی از روسیه است که برای بازدید از کمپ‌های این کشور چند روزی است در شهرهای مختلف میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارند. رئیس فدراسیون شاید پس از دریافت گزارش‌ها و به قطعیت رسیدن کادرفنی برای برپایی کمپ در یکی از شهرهای روسیه به این کشور سفر کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه