نماینده مردم رودسر و املش:

تیم اقتصادی دولت نیازمند “تغییرات اساسی” است

عباسی گفت: مردم و به‌ویژه جوانان امیدوارند که با ایجاد تغییرات، مشکلات دولت یازدهم ترمیم و در آینده تکرار نشود.

تیم اقتصادی دولت نیازمند “تغییرات اساسی” است

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت درباره اعضای احتمالی کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: انتخاب وزرای کابینه دولت دوازدهم بستگی به نوع سیاستی که حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش رو گرفته است، دارد ولی به‌طور کل مردم و به‌ویژه جوانان امیدوارند که با ایجاد تغییرات، مشکلات دولت یازدهم ترمیم شود و در آینده تکرار نشود.

وی تصریح کرد: روحانی می‌بایست با توجه به تجربه ۴سال اخیر خود از نیروهای کارآمد، توانمند و با تجربه در تشکیل کابینه دولت دوازدهم استفاده کند که توانایی حل مشکلات فعلی کشور را داشته باشند تا بتواند در پایان دولت دوازدهم کارنامه قابل قبولی را به مردم ارائه دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت نیاز به تغییرات اساسی دارد افزود: مسائل اقتصادی از جمله مهم‌ترین مسائل کشور محسوب می‌شود زیرا ۲۴ میلیون نفر با امید به بهبود وضعیت معیشت، تولید، اشتغال، رکود، حل مشکلات اقتصادی به حجت‌الاسلام حسن روحانی رای داده‌اند.

عباسی با اشاره به ائتلاف و تبادل‌نظر روحانی با مجلس گفت: هنوز درمورد وزرای احتمالی با مجلس رایزنی انجام نشده ولی کمیته‌هایی در فراکسیون‌های مختلف تشکیل شده و احتمالاً در آینده نزدیک یک تبادل‌نظر و یا ائتلافی بین دولت، روحانی و نمایندگان مجلس انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره هدف از ائتلاف رئیس‌جمهور دولت دوازدهم با مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هدف از این ائتلاف استفاده از تمام ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی است تا کابینه دولت دوازدهم یا یک رای منطقی و قاطع و با قدرت و قوت، کار خود را شروع کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به سومین دور از انتخابات ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: برمبنای قراری که بین نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گذاشته شده هر ۶ ماه یک نفر به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا دوران ریاست وی در مجمع نمایندگان بیش از۶ ماه بود گفت: با توجه به مسئولیتی که در هیئت رئیسه مجلس دارم تلاش می‌کنم محمدحسین قربانی به‌عنوان سومین رئیس مجمع نمایندگان استان با قدرت بیشتری به امورات بپردازد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: هدف از تعامل، انسجام و وحدتی که بین نمایندگان استان گیلان در سطح استانی و ملی از ابتدای شروع به کار مجلس شورای اسلامی وجود دارد ایجاد توسعه و پیشرفت استان گیلان و ایران است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه