کارشناس مسائل سیاسی:

عده‌ای بر روی صندلی‌های یادگاری شهدا نشسته و حقوق نجومی دریافت می‌کنند

کارشناس و فعال سیاسی گیلان گفت: عده‌ای بر روی صندلی‌هایی که یادگاری شهدا هستند نشسته و حقوق نجومی دریافت می‌کنند.

عده‌ای بر روی صندلی‌های یادگاری شهدا نشسته و حقوق نجومی دریافت می‌کنند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، جلیلوند در گردهمایی اعضای شورای نگهبان شهرستان لنگرود در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول موردحمله استکبار قرار گرفت و تاکنون نیز هجمه‌های دشمن از طریق روش‌های مختلف علیه مردم کشور ایران و انقلاب ادامه دارد.

وی پایه‌ریزی انقلاب امام خمینی (ره) را بر مبنای نهضت امام حسین (ع) و حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: انقلاب با هدایت رهبری و پشتیبانی مردم از ولایت‌فقیه دشمن را در بسیاری از عرصه‌ها زمین‌گیر کرده است و دشمن برای نابودی انقلاب به تشکیل گروه‌های تکفیری و تجزیه کشورهای همسایه جهت فشار بر ایران روی آورده است.

فعال سیاسی استان گیلان افزود: دشمن قصد داشت در مدت چند ماه عراق و سوریه را تجزیه کند ولی الگو گیری رزمندگان مقاومت از انقلاب اسلامی موجب غلبه بر دشمن شد و سوریه و عراق را به‌عنوان پایگاه انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.

وی بابیان اینکه تحریم‌های استکبار علیه ایران موجب شکوفایی و خلاقیت جوانان کشور شد، بیان کرد: زمانی کشور ایران سیم‌خاردار را باید با چند رابطه از برخی کشورها تهیه می‌کرد ولی امروز و در شرایط تحریم پیشرفته‌ترین فنّاوری‌ها و موشک‌های پیشرفته توسط جوانان ایرانی در شرایط تحریم تولید می‌شود.

جلیلوند افزود: جوان رزمنده برای رفتن روی مین جهت آزادسازی معبر پوتین خود را به پشتیبانی تحویل می‌داد تا بیت‌المال اسراف نشود ولی امروز عده‌ای بر روی صندلی‌هایی که یادگاری شهدا هستند نشسته و حقوق نجومی را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی، اظهار کرد: عده‌ای که بعضاً در پست‌های مدیریتی کشور نقش داشتند به فکر خیانت، محدود کردن و متوقف کردن انقلاب بودند ولی مردم همواره پای انقلاب و آرمان‌های امام ایستادگی کردند و توطئه‌ها را پس زدند.

فعال سیاسی استان گیلان بابیان اینکه روح اصلی انقلاب اسلامی جهاد و شهادت‌طلبی است و نه رفاه‌زدگی گفت: دشمن از طریق ابزارهای مختلف به دنبال بی‌تفاوتی و رفاه‌زدگی مردم ایران است، شاید دشمن توانسته برخی ظواهر مردم را تغییر دهد ولی باطن مردم با انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه