لاهوتی: رییس تلفیق خیانت در امانت کرده/ مصباحی مقدم: لاهوتی بی انصاف است

لاهوتی، عضو کمیسیون تلفیق در تذکری با انتقاد از گنجاندن یک عبارت در بندی از بودجه ۹۳، از آنجا که این عبارت به امضای اعضای کمیسیون تلفیق مجلس نرسیده است، مصباحی مقدم را متهم به خیانت در امانت کرد.

لاهوتی: رییس تلفیق خیانت در امانت کرده/ مصباحی مقدم: لاهوتی بی انصاف است

به گزارش ۸دی نیوز، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی پارلمان، و در جریان بررسی بودجه ۹۳ در تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون تلفیق گفت: شما در مصوبه کمیسیون تلفیق خیانت در امانت کردید، در مورد بیمه روستاییان در بند -ه- پس از تصویب، شما یک کلمه «پیشگیری» اضافه کردید و آن را تحویل هیات رئیسه دادید که این اقدامتان بدون اجازه اعضای کمیسیون تلفیق بوده و خیانت در امانت و کار بسیار بدی است.

غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون تلفیق در پاسخ به این تذکر لاهوتی اظهار داشت: انتظار نداشتم آقای لاهوتی مرا متهم به خیانت در امانت کند. هر کسی اعلام کرده بنده نامه ای را به عنوان متن مصوب به هیات رئیسه تحویل داده ام دروغ گفته است، من خیانتی نکرده ام.

وی خطاب به نماینده لنگرود گفت: آقای لاهوتی اول بپرس بعد متهم کن، بی انصاف!

پس از این درگیری لفظی بین لاهوتی و مصباحی‌مقدم، لاهوتی نزد مصباحی‌مقدم آمد و گویا می‌خواست از او عذرخواهی کند ولی مصباحی‌مقدم توجهی نسبت به او نکرد، فضای مجلس پس از این اتفاق، قدری مشوش شد و تعدادی از وکلای ملت در اطراف صندلی مصباحی‌مقدم تجمع کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سهیل
بازی انتخاباتی لاهوتی شروع شده در گذشته هم از این چیزها ازش دیدیم تا یه سر و صدای بلند کنه و اسم خودش رو به عنوان مدافع مردم مطرح کنه...
در حاشیه