نماینده مردم صومعه سرا در گفتگو با 8دی:

برخی‌ها با سهم‌خواهی خود در کابینه کار دولت را خرابتر می‌کنند/ مردم از مسئولان انتظار حل دغدغه‌‌های اقتصادی را دارند

نماینده مردم صومعه سرا گفت: برخی ها با سهم خواهی خود در کابینه کار دولت را خرابتر می کنند.

برخی‌ها با سهم‌خواهی خود در کابینه کار دولت را خرابتر می‌کنند/ مردم از مسئولان انتظار حل دغدغه‌‌های اقتصادی را دارند

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفتگو با خبرنگار ۸دی بر ضرورت استفاده دولت دوازدهم از افراد خبره در کابینه تاکید و اظهار داشت: دولت باید در فرصتی که باقی مانده از افراد خبره و کارشناس برای تصدی امور وزارت خانه ها استفاده کند.

وی با بیان اینکه اعضای کابینه نباید صرفا سیاسی چینش شوند، افزود: رئیس جمهور باید به دور از مباحث صرفا سیاسی کابینه خود را بچیند و به کارآمدی دولت دوازدهم کمک کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سهم خواهی برخی ها برای ورود به مراکز تصمیم گیر دولت، گفت: رئیس جمهوری باید کسانی را که دنبال سهم خواهی هستند را به درستی و عمیق مورد ارزیابی قرار دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا کسانی به دنبال سهم خواهی هستند که کار دولت را خرابتر می کنند.

دلخوش با تاکید بر استفاده از افراد متخصص و مجرب در تشکیل کابینه دوازدهم بیان کرد: دولت دوازدهم باید به افراد متخصص و مجرب در کشور رجوع کند و برای تصدی پست های کابینه معرفی نماید.

عضو مجمع نمایندگان گیلان به تجربه اکتسابی رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه جدید اشاره کرد و گفت: قطعا آقای روحانی با تجربه ای که دارد به خوبی به تشکیل کابینه خواهد پرداخت.

وی مردم را از ذینفعان اصلی کابینه مجرب و کارآمد معرفی کرد و گفت: امیدواریم که مردم بتوانند از دولت فعلی تدبیر و امید برای رفاه زندگی خود به درستی استفاده کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در خانه ملت با تاکید بر اینکه افرادی که توانایی ندارند و توانمند نیستند نباید خود را به دولت تعرفه کنند و دولت نیز نباید از وجود آنها استفاده کند، تصریح کرد: مردم از نظام، حاکمیت و دولت انتظار دارند که در شرایط فعلی دغدغه و مشکلات اقتصادی آنها حل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
saman
به به اقای دلخوش.همانگونه که رئیس تربیت بدنی شهرستانی که شما نماینده ان هستید در انتخاب روسای هئیت ها از تخصص انها برای انتخابشون بعنوان رئیس هئیت استفاده میکنه رئیس جمهور هم همینکار رو انجام میده.در ضمن حتما انتظار داری شمارو بعنوان وزیر معرفی کنه.
در حاشیه