چند می‌گیری برای مریم میرزاخانی گریه کنی؟

تحرکات اصلاح‌طلبان در موج سواری از درگذشت نخبه ریاضی ایرانی آنقدر زیاد و نچسب بوده که باعث گلایه برخی از عناصری این جریان شده است.

چند می‌گیری برای مریم میرزاخانی گریه کنی؟

به گزارش ۸دی، درگذشت مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی مقیم آمریکا افکارعمومی را جریحه‌دار کرد اما همین موضوع سبب مسابقه مجازی اصلاح‌طلبان برای پیشی‌گرفتن از هم برای ابراز تاسف و شریک دانستن خود در این غم عمومی شد.

موج‌سواری اصلاح‌طلبان از این حادثه تراژیک و بهره‌برداری از نیروی غمبار جامعه که به مراتب در برخی ازموارد نیرومندتر از موارد دیگر است، آنقدر در این جریان تابلو‌دار و نچسب است که برخی از اصلاح‌طلبان نسبت به بهره‌برداری از این موضوع ابراز گلایه کرده‌اند.

از طومارنویسی ۶۰ نماینده مجلس برای تابعیت فرزند مرحوم میرزاخانی که بگذریم اظهار نظر عضو جدیدالورود شورای شهر تهران در این حیطه قابل تامل است.

زهرا نژادبهرام عضو اصلاح‌طلب شورای شهر پنجم با اشاره به علت درگذشت میرم میرزاخانی در صفحه توئیتر خود نوشت:‌«پیشنهاد ما تلاش برای غربالگری سرطان_سینه برای زنان شهر تهران در درمانگاه‌های شهرداری است. #مریم_میرزاخانی، #سلامت زنان، #فراکسیون_زنان_شورا.»

این اظهارنظر عضو جدید شورای شهر تهران سبب واکنش منفی عبدالله رمضان‌زاده، ‌فعال اصلاح‌طلب شده است. سخنگوی دولت اصلاحات خطاب به نژاد بهرام بیان کرده که « این امر از وظایف شورا نیست، ‌لطفا به وظایف خود بپردازید.»

دو نکته جالب توجه در پاسخ رمضان‌زاده به این عضو جدید شورای شهر تهران مشهود است که اولا با شناخت وظایف خود به امور مربوط به شورای شهر تهران بپردازد و به جای حرکت‌های نمایشی که تاکتیک نخ نماشده اصلاح‌طلبان برای نشان دادن خود است به موارد و وظایف واقعی خود بپردازد. ثانیا آنقدر آش این ورودهای پوپولیستی به ماجرای درگذشت یک خانم نخبه شور شده که داد اصلاح‌طلبان از این ماجرا بلند شده است.

 انتهای پیام/

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه