مستند «ملاقات با داعش» امروز از شبکه یک

مستند “ملاقات با داعش” که به فعالیت ها و بنیادهای اعتقادی گروه تروریستی داعش می پردازد، امروز از شبکه یک به روی آنتن می رود.

مستند «ملاقات با داعش» امروز از شبکه یک

به گزارش ۸دی، به نقل روابط عمومی شبکه یک، آنچه بنیان اصلی تفکر داعشی که خود را به دورغ و توهم، دولت اسلامی عراق و شام می خواند تشکیل می دهد، اندیشه تکفیر است که برگرفته از وهابیت و بدعتی است که طی چند قرن اخیر در جهان اسلام رشد یافته و هر مسلمان و غیرمسلمان غیر از خودی را مهدورالدم و واجب القتل می داند.

مستند ملاقات با داعش اولین مستندی است که مستندساز نخستین بار به قلب تحت سیطره داعش نفوذ کرده و از آنها فیلم گرفته است. در این مستند مستندساز خود را به عنوان حامی و طرفدار داعش معرفی کرده و آنها به او این اجازه را می دهند تا در جلسات و محافل داعش حاضر شود و با اجازه خود آنها از برخی عملیات ها و جلسات و حتی مجازات ها تصویربرداری کند.

مستند “ملاقات با داعش” با هدف شناساندن چهره واقعی این گروه تکفیری و در برگیرنده صحنه هایی از اقدامات تروریستی این گروهک، محافل تبلیغی و مصاحبه با برخی اعضای آن است. این مستند امروز دوشنبه ۲۶ تیر پس از سریال شبانگاهی و حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه