استاندار گیلان مدعی شد؛

مشکل زیست محیطی سد شفارود حل شد

استاندار گیلان گفت: در جلسه‌ی شب گذشته‌ی هیأت دولت به ریاست دکتر روحانی مجوز تداوم اجرای سدشفارود صادر شد.

مشکل زیست محیطی سد شفارود حل شد

به گزارش ۸دی، محمد‌علی نجفی با قدردانی از اهتمام رئیس جمهوری و هیئت دولت به شتاب بخشدین پروژه‌های عمرانی استان گیلان گفت : در جلسه‌ی شب گذشته‌ی هیأت دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد هیئت وزیران با صدور مجوز برای تداوم اجرای سد شفارود موافقت کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده گفت : یکی از درخواست‌های اینجاب در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به گیلان در شورای اداری  حل و فصل  مشکل زیست محیطی سد شفارود باتوجه به اعلام نظر مثبت کمیته‌ی سه نفر ه  مأمور از طرف دولت بود که خوشبختانه مشکل زیست محیطی سد شفارود دیشب در جلسه‌ی هیأت دولت برطرف شد.

 وی با قدردانی از رئیس جمهوری و هیئت وزیران برای مصوبه روز گذشته گفت : این مصوبه ارمغان دولت تدبیر و امید برای مردم گیلان است .

نجفی گفت :سد شفارود هم اکنون ۳۶ درصد پیشرفت کار دارد و ساخت آن با رعایت مسائل زیست محیطی شتاب خواهد گرفت .

 استاندار گیلان با بیان اینکه  سد مخزنی شفارود  تنها پروژه ای در کشور  بود  که در روزهای پایانی سال ۹۲ از اعتبارات فاینانس چین بهره برد گفت همه دستگاه ها مکلفند تا اقدامات لازم را برای تسریع در اجرای ان بکار بگیرند تا در زمان باقی مانده از فاینانس بیشترین استفاده از این سرمایه گذاری انجام شود.

وی  هزینه اجرای این پروژه را بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : با اجرای این طرح ، شرایط تامین آب مطمئن برای آب شرب کشاورزی وصنعتی شهرهای غرب گیلان فراهم می شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
روحانی تمام طرفدارای محیط زیست از رایی که بهت دادن پشیمونن..واقعا متاسفیم برای رییس جمهور ...دوران احمدی نژادم دقیقا همین کارو رو میکردن ومحیط زیستو نابود کردن ....
در حاشیه