نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس:

دولت از ایجاد تغییر در اساسنامه دانشگاه پیام نور خودداری کند/ خانه‌نشین شدن بسیاری از کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت انتظار داریم به جهت حمایت از دانشگاه پیام نور از اقدامات غیرکارشناسانه و همراه با شتاب برای ایجاد تغییر در اساسنامه بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی نیمه‌حضوری کشور خودداری کنند.

دولت از ایجاد تغییر در اساسنامه دانشگاه پیام نور خودداری کند/ خانه‌نشین شدن بسیاری از کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور

به گزارش ۸دی، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه انجام تغییرات در اساسنامه دانشگاه پیام نور یک کار تخصصی نبوده و نیاز به کار کارشناسی شده دارد، اظهار کرد: با شتاب‌زدگی و از روی عجله نمی‌توان با آینده بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی نیمه‌حضوری کشور بازی کرد.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تغییر در اساسنامه این دانشگاه باید با رعایت عدالت آموزشی همراه بوده و تبعیض در آموزش و آیین‌نامه‌های دانشگاهی به‌هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: اگر قرار است استانداردهای آموزشی در کشور اجرا شود باید این استانداردها برای همه دانشگاه‌ها به یک اندازه باشد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی دانشگاه پیام نور را یکی از مراکز علمی موفق و شناخته شده در سطح کشور دانست و تصریح کرد: این دانشگاه با دارا بودن کادر علمی و اداری فعال و ساعی سهم خود را در ارتقای علمی کشور و آموزش نیروی انسانی مولد به خوبی ایفا کرده است.

داداشی با بیان اینکه با مجازی شدن شیوه تحصیل در دانشگاه پیام نور بسیاری از کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه خانه‌نشین می‌شوند، گفت: تغییر اساسنامه و محدود کردن دانشگاه با بیش از چهار هزار عضو هیأت علمی در سطح کشور به صلاح کشور نبوده و در خصوص تغییر اساسنامه باید تجدیدنظر شود.

وی در خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: از دولت انتظار داریم به جهت مأموریت‌هایی که به عهده دانشگاه پیام نور گذاشته از این دانشگاه حمایت جدی کرده و از اقدامات غیرکارشناسانه و همراه با شتاب برای ایجاد تغییر در اساسنامه بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی نیمه‌حضوری کشور خودداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه